|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Hvordan har du bestikkene i skuffen, sett fra venstre til høyre? | |||
| Kniv, gaffel, skje |
|
52 | 33,99% |
| Kniv, skje, gaffel |
|
8 | 5,23% |
| Gaffel, skje, kniv |
|
6 | 3,92% |
| Gaffel, kniv, skje |
|
15 | 9,80% |
| Skje, kniv, gaffel |
|
8 | 5,23% |
| Skje, gaffel, kniv |
|
55 | 35,95% |
| Bestikkene ligger ikke i en skuff/på en annen måte |
|
4 | 2,61% |
| Dustepoll! |
|
5 | 3,27% |
| Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan har du bestikkene i skuffen?Skje, gaffel, kniv
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvordan har du bestikkene i skuffen?Fra venstre mot høyre: Storkniver og ostehøvler, kniver, gafler, skjeer, biffbestikk. Dessuten to små rom til teskjeer og annet smått.
|
|
|
#10 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvordan har du bestikkene i skuffen?Selvom vi har hatt det i mange år, så måtte jeg og gå og se.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan har du bestikkene i skuffen?Jeg brukte å ha knivene til venstre og gaflene til høyre, men da Alberto kom inn i livet mitt måtte han forandre det for å kunne opprettholde et normalt eksistensnivå eller noe sånt. |
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan har du bestikkene i skuffen?Kjeder du deg, Pelen? |
|
|
|
#14 |
|
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan har du bestikkene i skuffen?Den eneste logiske måten å legge dette på, er selvfølgelig gaffel-kniv-skje - det er jo i den rekkefølgen man legger bestikket når man dekker på.
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan har du bestikkene i skuffen?I sangen er det da "skje, kniv og gaaaffel!"?
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan har du bestikkene i skuffen?
Nei da, ikke så veldig.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan har du bestikkene i skuffen?Vi har kniv, skje, gaffel, men jeg han mange ganger tenkt å bytte om kniv og gaffel slik at jeg har bestikket i riktig hånd når jeg dekker på. Det har visst blitt med bare tanken.
|
|
|
|
#18 |
|
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#19 |
|
WF: Sausnebbet
|
Ja, sånn synger vi det, og sånn ligger bestikket i skuffene også. Søstra mi har det på samme måte, og da mamma plutselig bestemte seg for å endre systemet til noe annet på sitt kjøkken, ble alle vi tre søsknene forvirret, vanedyr, ja. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvordan har du bestikkene i skuffen?Fra venstre mot høyre: Skje, gaffel, kniv. Det er sånn mine foreldre alltid har hatt det nemlig. I forkant av skuffen går to rom på tvers - der er ostehøvler og salatbestikk i den ene og teskjeer og dessertskjeer i den andre.
|
|
![]() |
|
|