|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Har Viking og Kamik på lager til begge to. Funket knall i fjor. I tillegg har vi Viking Thermo. |
|
|
|
#22 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Det blir Ecco til begge to. Med ullsåler i bunnen.
|
|
|
#23 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Det blir Viking så sant jeg får tak i det i tide!!
|
|
|
#25 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Her har vi hatt Ecco hvert år så langt, så jeg tipper i år også.
|
|
|
|
#26 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Litt usikker i år faktisk, men lillebror får superfit igjen, det hadde han i fjor og vi var veldig fornøyd. Snuppa får ecco eller superfit i år, hun har hatt ecco i 4 år på rad. Veldig fornøyd men i fjor var det et par ganger hun var litt kald. Derfor vurderer vi superfit til henne i år. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Vi har hatt litt forskjellig. I fjor hadde vi Ecco, hun var alltid kald i beina, selv om hun hadde ullblandingsokker i og jeg impregnerte skoene både titt og ofte. Skoene holder seg alltid 2 sesonger for storesøster, med lillebror 1 sesong. Jeg tror jeg skal prøve superfit sine i år. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?
Da fikk vi mandagssko til begge våre samme året. Noe jeg tviler sterkt på. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Kjøpte Ecco goretex på salg i vår til lillebror, håper de ikke blir for store bare.. Storesøster har Viking goretex fra forrige sesong som passer enda.
|
|
|
#30 |
|
trøtt
|
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Kjøpte Superfitsko til lillesøster på salg i vår, så de er klare. Ville gjerne ha Superfit til storesøster i fjor også, men de fikk aldri inn store størrelser i butikkene.
|
|
|
#31 |
|
maler
|
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Ecco pleier å ha flere modeller hvor den dyreste minner veldig om viking sine i tykkelse og stivhet, mens de tynnere er mye lettere, men også mindre varme. Hvis man fryser i ecco-sko kan det derfor være de tynnere variantene.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Vi skal ha Bogs støvler og Bisgaard skinnstøvler med ullfor til begge.
|
|
|
#33 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?
Det er ikke bra, nei. Man blir jo skeptisk til merket når man opplever sånt. Mulig vi prøver Superfit neste gang, vi også.
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Vi må nok prøve... Knerten har høy rist så vi sliter litt med å finne sko som passer foten hans. Har stort sett landet på superfit... alt utenom bunadsskoene hans tror jeg faktisk, og støvlene da.
|
|
|
#35 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Viking goretex |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Ecco, ettersom vår erfaring er at de sitter best på foten, samt holder foten tørr og varm. Viking har vi prøvd to år, mitt inntrykk er at den utvidet seg ettersom den ble inngått, og til slutt var den stor og ikke så fast i fisken lengre. Kanskje greit for barn med bred fot? |
|
|
|
|
|
#39 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Vi har bruket Sorel Super Trooper i flere år, og er godt fornøyd med det. Så da lander vi nok der i år også.
|
|
|
|
#40 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke vintersko går dere for i år?Vi har hittil bare brukt Kavat, så det blir enten det eller Viking i år. Kommer an på størrelsen. |
|
|
|
![]() |
|
|