|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
både her og der
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Hagen var nydelig, men inngangspartiet likte jeg ikke, og etter min smak var det for mye furu i for mange av rommene, i tillegg til at kjøkkenet trengte renovering. Jeg er omringet av tak og vegger i furu i kjelleretasjen her, og jeg holder på å male som en gal for tida.
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)
Det er jo fort gjort da! To kvelder, svosj-svosj, ferdig med trappa.
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det? Nøsj, det er da mye mer arbeid enn det, spesielt når vi bruker trappen hele tiden, flere ganger om dagen? Den går over 3 etasjer og både trappen og alt gelenderet er furu og vi har en toåring som nok hadde vært en utfordring i så måte. Og alt måtte jo blitt gjort på kveldstid eller en helg. Nei jeg makter det bare ikke, URK.
|
|
|
#5 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Huset og hagen er fantastisk!
|
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Åh ja! Høres fantastisk ut, og er akkurat det både jeg og mannen drømmer om. Men da må du komme og bo på Tjelta, for jeg har sett meg ut ei tomt her ved Hellestøstranda.
|
|
|
#7 |
|
*gjesp*
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
![]() |
fiiine strand |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Skal rømme
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Mjah, ikke min stil heller. Koselig nok, men ikke sånn jeg vil ha det. Vi skal bygge hus i moderne ("ny-funkis") stil snart.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Dette huset har jeg vært i mange ganger, og det er virkelig helt nydelig. Men man må jo like stilen, selvfølgelig, og all knirkinga. |
|
|
|
#10 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Veldig sjarmerende og koselig
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Likte hagen og selve huset. Men det ble vel kanskje litt dillete inni. Jeg hater ikke tre, men digger det ikke heller. Kjøkkenet var grusomt, men ellers kunne jeg nok ha klart å bo der. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Jeg også lurer på om jeg ikke har vært på besøk der, en gang for lenge siden.
|
|
|
#15 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Det flørste jeg tenkte var at jeg aldri kunne bodd der fordi inngangspartiet er alle edderkoppers paradis.
|
|
|
#16 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)får vondt av å lese om riving og for mye oppussing på et så gammelt vakkert hus jeg. jeg hadde også malt og fikset bad og kjøkken men ellers ville jeg bevart så mye som mulig.
|
|
|
#18 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Nå er jo helt tydelig veldig mange av de "gamle" detaljene ikke akkurat originale, og litt hummer og kanari med tanke på stilperiode. Men det var et søtt hus.
|
|
|
#20 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Eg er enig, det er mykje her som ikkje er originalt. Det er ny-gammalt, altså nytt, men laga for å sjå gammalt ut, og vedkommande har ikkje hatt så god smak syns EG da. Huset var fint det, men eg hadde endra ALT det som er nytt der inne. Og det var ein del. Var nokre fine dører der |
|
|
|
![]() |
|
|