|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)
|
|
|
#22 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Åh ja! Høres fantastisk ut, og er akkurat det både jeg og mannen drømmer om. Men da må du komme og bo på Tjelta, for jeg har sett meg ut ei tomt her ved Hellestøstranda.
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Dette huset har jeg vært i mange ganger, og det er virkelig helt nydelig. Men man må jo like stilen, selvfølgelig, og all knirkinga. |
|
|
|
#24 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Veldig sjarmerende og koselig
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Likte hagen og selve huset. Men det ble vel kanskje litt dillete inni. Jeg hater ikke tre, men digger det ikke heller. Kjøkkenet var grusomt, men ellers kunne jeg nok ha klart å bo der. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Huset og omgivelsene er jo bare helt nydelig, MEN det hadde blitt mye malingsarbeid ja... grelt fargevalg inne, synes jeg. Jeg hadde malt alt hvitt og lysegrått og med min interiør-stil så kunne dette absolutt ha blitt drømmehuset.
|
|
|
#29 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Jeg også lurer på om jeg ikke har vært på besøk der, en gang for lenge siden.
|
|
|
#30 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Det flørste jeg tenkte var at jeg aldri kunne bodd der fordi inngangspartiet er alle edderkoppers paradis.
|
|
|
#31 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)får vondt av å lese om riving og for mye oppussing på et så gammelt vakkert hus jeg. jeg hadde også malt og fikset bad og kjøkken men ellers ville jeg bevart så mye som mulig.
|
|
|
#33 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Veldig fint, men veldig mye arbeid for å få et stilmessig "renere" hus. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)En del malejobb å gjøre, og den peisen likte jeg ikke, men ellers var det et vakkert hus, og hagen var flott. Men det ligger jo rett ved E18, gjør det ikke?
|
|
|
#36 |
|
ctrl+z
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Huset var fint det, men guri så midt ute i ødemarka! Det er virkelig langt til alt mulig der ute, altså.
|
|
|
#37 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
|
|
|
#38 |
|
*gjesp*
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
![]() |
fiiine strand |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Skal rømme
|
Sv: Har dere sett noe så nydelig? (bolig til salgs)Mjah, ikke min stil heller. Koselig nok, men ikke sånn jeg vil ha det. Vi skal bygge hus i moderne ("ny-funkis") stil snart.
|
![]() |
|
|