|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Total makeover!! Trenger hjelp!!Er egentlig en tilhenger av lengde på hår, men hos deg tror jeg det hadde funka med noe såpass kort som dette for å framheve ansiktet ditt. Sist redigert av Dronningen : 12-11-12 kl 13:47. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
rakkarpus
|
Sv: Total makeover!! Trenger hjelp!!Kort, kort rufsefrisyre ja
|
|
|
#23 |
|
rakkarpus
|
Sv: Total makeover!! Trenger hjelp!!Jeg oppdaga for ikke så lenge siden at jeg hadde veldig rød nese.
|
|
|
#25 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Total makeover!! Trenger hjelp!!På Vouge som ligger i Sas Hotellet i byn er de veldig flinke. Var det på lørdag sammen med en brud, og de er dyktige! Kanskje de kunne vært noe?
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08 Sist redigert av LilleLeo : 10-08-10 kl 15:52. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Epikur
|
Sv: Total makeover!! Trenger hjelp!!MIm-frisyren:svoooosj*
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 11-08-10 kl 09:23. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Total makeover!! Trenger hjelp!!Jeg stemmer heller for Dronningen sitt frisyretips! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Epikur
|
Sv: Total makeover!! Trenger hjelp!!
Hvaaaa? :skingrestemme: Kaller du meg stygg på håret?
|
|
|
#32 |
|
Epikur
|
Sv: Total makeover!! Trenger hjelp!!Jeg tar vekk Hanne Ørstavik. Jeg kom ikke på noen andre som hadde noe som lignet.
|
|
|
#36 |
|
Epikur
|
Sv: Total makeover!! Trenger hjelp!!@007: Nå er det din tur til å google, frekka!
|
|
|
#37 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Total makeover!! Trenger hjelp!!
Sist redigert av ItsOnlyMe : 11-08-10 kl 18:57. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Total makeover!! Trenger hjelp!!Jeg tror som sagt hun vil kle det kortere oppå. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Total makeover!! Trenger hjelp!!Jeg tror også det må være kortere oppå enn bryllupsbildet, for den frisyren er altfor kjerring til en så ung dame.
|
![]() |
|
|