|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Enkle ting til bursdagsfeiring
Inne fungerer det jo med såpebobler uansett. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Enkle ting til bursdagsfeiringUnger elsker forøvrig alt som er litt "gæærnt", som å få servert bare pølse rett i hånda og så dyppe den i tomatsaus i en bolle - eller å få beskjed om at muffinsen må spises uten å bruke hendene. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Enkle ting til bursdagsfeiringVeldig, veldig tøffe! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkle ting til bursdagsfeiringTakk for topp tråd Pelen, jeg noterer så blekket spruter!
|
|
|
|
#26 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkle ting til bursdagsfeiringForresten kom jeg til å tenke på at minipølser og tricolorpasta kunne være et greit (og morsomt?) substitutt for pølser og brød?!
|
|
|
|
#28 |
|
Oslojente i eksil
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
Sv: Enkle ting til bursdagsfeiringSom lek så endte vi opp med å klippe ut fisk av papir (kan pyntes hvis en vil) og feste en binders til hver fisk. Deretter festet vi en snor til en stang, og en magnet i den andre enden. Og dermed kunne ungene dra på fisketur og fiske fisk. Moro. Men det kan være lurt at denne leken kan gjøres hele tida slik at ungene slipper å stå så lenge i kø, særlig hvis det skal være mange barn. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkle ting til bursdagsfeiringNaa orket jeg ikke aa lese om du var motstander av aa ha gele, men hvis du skal ha det, er en festlig og sunnere variant aa lage en liten soppskog av gele. Man lager grönn gele som stivner litt ogsaa spres den utover bunnen (et stort fat). Oppaa lager man sopp av banan (soppfoten) og halve fersken til "hode" paa soppen (fersken fra boks er vel lettest aa faa til pent). I tillegg kan man ha drueblomster og saann til pynt. |
|
|
|
![]() |
|
|