Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ekkelt

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-10, 19:27   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ekkelt

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Ekkelt det der, men det kan bli hakket værre. Her er det en som har venta litt lenge med tannpussen:

Den personen der er sikkert bare en sånn "regnskog-mann" som har med seg lunchen sin på jakt-tur...!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 19:42   #2
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er dere deilige synes jeg.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 10:14   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

I følge mannen finnes det et dyr (edderkopp?) som legger egg i andre dyr. Det er sikkert det som har skjedd her!

Edit: Et raskt googlesøk viser at det er snylteveps som legger eggene sine inni andre dyr.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 11:33   #4
dutte
fornyet

dutte sin avatar

dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å herreminhatt så mye ekkelt enda litt til.

Gammel 11-08-10, 11:53   #5
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Så du andre fluer med kameraer? Det kan være en slags flue-reboot av Alien.

Gammel 11-08-10, 12:09   #6
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Å herreminhatt så mye ekkelt enda litt til.

Skal jeg fortelle deg hvorfor også? For da klekkes eggene midt i matfatet. De kan holde "vertsdyret" i live ganske lenge også, for de begynner med å spise de minst viktige organene.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 12:50   #7
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Standard

Salt: Jeg har i mitt stille sinn konkludert med at jeg gjorde den spyflua en tjeneste ved å knerte den da, ugg.

Gammel 12-08-10, 10:10   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

:spy:

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 12:54   #9
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

:grøss: Nå ble jeg faktisk kvalm..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 12:56   #10
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Æsj, men æsj..

Men litt
Dere sarte sarte damer..

Gammel 11-08-10, 14:05   #11
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Standard

Sart du.

Gammel 11-08-10, 16:36   #12
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Hva?!?!??

Gammel 11-08-10, 17:18   #13
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Gammel 11-08-10, 17:24   #14
Left
Passiv

Standard

Holy shiiiiit! Det der var bra kvalmt!!

Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 18:07   #15
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

sjokk og vantro

Gammel 11-08-10, 18:16   #16
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Det skal mye til før jeg blir kvalm, men det siste bildet der....

Gammel 12-08-10, 01:36   #17
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Mm. Lovely.

Gammel 12-08-10, 02:23   #18
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis vi først er inne på medisinske tilstander så kan jeg jo nevne at jeg på mitt sommeropphold på en klinikk i tropene for en god del år siden lærte og bevitnet hvordan man får enkelte larver ut av huden. Man binder fast et skikkelig fint fleskestykke slik at larvene spiser seg ut på det i stedet.

Bare sånn i tilfelle dere trenger tipset. Bacon er fint å ha i beredskap.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 22:21   #19
Abeline
Aktiv

Medlem siden: May 2010
Abeline har et hav av muligheter foran seg
Standard

ÆSJ!!! Skal ikke mose noen fluer i framtiden

Abeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 22:24   #20
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Grøss og gru.

Noe som minner meg om at man aldri skal tråkke på eller slå ihjel kakkerlakker, da formerer de seg visstnok.
Min tante tråkket på en i Spania og ut kravlet ikke larver med små mini-kakkerlakker. :kvalm:

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.