|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flått i bøtter og spannVi hadde kattene med oss på Hvaler i sommer. Det var ikke lurt, vi plukket ca 70 flått av dem om dagen!! I tillegg til hva vi plukket av oss selve og ungene ble det nok plukket flere hundre i løpet av uken. Hvaler er vakkert, men flåttene er noe herk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flått i bøtter og spann
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Flått i bøtter og spannEg kjenner eg er veldig glad for at eg har flytta fra "flåtthagen". I år har eg ikkje plukka ein flått av ungane, og da er unormalt for meg. Så mykje flått som da var i den hagen, orker eg ikkje tanken på korleis da er der i år.
![]() |
#24 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Flått i bøtter og spannVi bor i Nord-Trøndelag og vi har flått her. Plukker av dyra kasnkje annenhver dag. Fant en inne her en dag og. De er skikkelig ekle kryp!
![]() |
#25 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flått i bøtter og spannDen uken jeg ble sammen med barnas far hadde jeg antagelig i løpet av 3-4 dagers tid over 100 flått på meg. Det stor 3 stykker og plukket flått av meg, og det var bare på de synlige og anstendige stedene. Da jeg kom hjem (vi var på laiv og bodde i telt, dermed var jeg aldri naken i løpet av denne uken) og gikk i dusjen, oppdaget jeg 11 fete flått diverse steder rundtom på kroppen.
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: Flått i bøtter og spannEt annet problem som også er medvirkende til at flåtten virkelig får boltre seg, er jo at alt kulturlandskap gror fullstendig igjen. Flåtten har virkelig optimale forhold for å yngle enda mer |
![]() |
![]() |
#27 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Flått i bøtter og spannJeg bare sier en ting: æsjæsjæsj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Flått i bøtter og spannJeg har gått mye i skogen i år - type kratt, busker, gress og bregner på utilgjengelige plasser på jakt etter sopp. Jeg har ofte fulgt dyretråkk, og det er både rådyr og elg her. Hver gang jeg kommer hjem forventer jeg å finne flått et sted på kroppen, men det har ikke skjedd. Jeg er like forundret hver gang. Kanskje jeg er immun? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Flått i bøtter og spannHjorten er aller vakreste når den ligger i deilig brun saus på min tallerken, og på vei ned i min mage |
![]() |
![]() |
#30 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Flått i bøtter og spannDet må seriøst gjøres noe på den fronten snart altså.
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Flått i bøtter og spannDet kan taes ut ganske mye mer hjort enn i dag, uten at det er fare på ferde for hjortebestanden. Ingen skal klare å overbevise meg om noe annet pr. nå. |
![]() |
![]() |
#32 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flått i bøtter og spannKvalmt!! Men det hjelper som sagt å kle seg i mørke klær. De som er mørke i huden er mye mindre plaget enn oss "hvite". |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Flått i bøtter og spann
Og rådyr, og elg i bøtter og spann. I alle fall her vi bor. Det er sinnsykt mye elg nå.
![]() |
#36 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flått i bøtter og spannHar aldri sett en eneste flått, og håper at det fortsetter!! :grøssoggru!!:
![]() |
|
|