|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du en hyler? | |||
Helt klart! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
25 | 15,43% |
Absolutt ikke! |
84 | 51,85% |
Kanskje noen ganger? |
53 | 32,72% |
Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingNei, absolutt ikke. Det har mulig hendt vet et par, men svært få anledninger (fødsel ikke blant disse hylestundene), men 99 % av potensielle skrikesituasjoner holder jeg meg ganske så tyst.
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg hyler ikke. Dog hender det at snuppa spør om vi kan hyle litt når vi tar karuseller, og da gjør jeg det; fordi hun vil.
![]() |
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg er en hyler når det gjelder actionting i alle fall og når jeg føder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
awesom
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingI en semiskummel karusell kan jeg finne på å hyle, eller kanskje mer hvine litt av fryd. I en sykt skummel karusell puster jeg ikke, så hvining utgår i hvertfall.
![]() |
#6 |
frakoblet
|
![]() Sv: Damer, skriking og hyling
Ja, det er nok den type hyling som jeg oppfatter som teit.
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingNå er det ytterst sjeldent jeg beveger meg i karuseller og berg- og dalbaner, men jeg kan huske jeg hylte første gangen jeg lot meg slippe ned i en sånn "fritt fall greie" på Tivoli i København.
![]() |
#10 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg var en tur ute i nabolaget seint i gårkveld. Det var nærmere midnatt, og det var da et yrende liv både i og utenfor folks hjem. Folk satt ute på terrassen og slappet av, og koset seg i den flotte sommernatten (det var 19 varmegrader). Enkelte koste seg innendørs...det var lett å høre siden soveromsvinduene sto oppe. Kvinnfolka hyla og stønna (ja jeg hørte dette er par steder på min lille tur i nabolaget). Mennene hørte jeg ikke i det hele tatt, men de må vel ha vært der de også, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg er nok en hyler. Men jeg hyler da ikke sånn i hytt og gevær akkurat.
![]() |
#13 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJupp, jeg er nok teit. For jeg hyler om noen kiler meg, om jeg blir skikkelig vettaskremt eller om noen heller kaldt vann på meg. (det siste er nylig testet, til stor glede for resten av familien.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg irriterer meg over amerikansk hyling på film, men er nok litt redd for at jeg også hadde hylt dersom jeg hadde blitt overfalt med øks, eller sett en gal mann med forvridd ansikt utenfor dusjen.
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg hyler av berg-og-dal-baner (dødsangst) og pressrier. Jeg skjems ikke.
![]() |
#17 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Damer, skriking og hylingNei, ingen hyler, hviner eller skriker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingI grusomt skummel karusell situasjoner kan jeg skrike ja. Også når det var millimeter unna en fronkollisjon tidligere i sommer hylte jeg. Men jeg vil ikke si at jeg er en typisk hyledame. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damer, skriking og hylingSist jeg hylte var da mannen greide å lure meg med på en berg-og dalbane med loop. Han angrer den dag i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
can-jur
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingI grusomme berg og dal baner jeg aldri skulle vært i, kan jeg nok hyle litt ja. I ren skrekk!
![]() |
![]() |
|
|