Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Damer, skriking og hyling

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du en hyler?
Helt klart! 25 15,43%
Absolutt ikke! 84 51,85%
Kanskje noen ganger? 53 32,72%
Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-10, 12:05   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Damer, skriking og hyling

Nei, absolutt ikke. Det har mulig hendt vet et par, men svært få anledninger (fødsel ikke blant disse hylestundene), men 99 % av potensielle skrikesituasjoner holder jeg meg ganske så tyst.

Gammel 14-08-10, 12:10   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hyler ikke. Dog hender det at snuppa spør om vi kan hyle litt når vi tar karuseller, og da gjør jeg det; fordi hun vil.

Gammel 14-08-10, 12:11   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte at det hender, men det er aldri snakk om i fistel altså, mer som et magebrøl eller noe.

Gammel 20-08-10, 08:32   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en hyler når det gjelder actionting i alle fall og når jeg føder. Men jeg hyler ikke akkurat hysterisk på noen måte og ikke så langvarig heller.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 12:12   #5
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

I en semiskummel karusell kan jeg finne på å hyle, eller kanskje mer hvine litt av fryd. I en sykt skummel karusell puster jeg ikke, så hvining utgår i hvertfall.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 12:18   #6
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Noe av det med amerikansk kultur jeg har irritert meg mest over de gangene jeg har oppholdt meg i USA er kvinneskrikingen. Det skrikes jo for hva som helst. Har noen kjøpt noe fint så skrikes det i begeistring. Møtes man på fest så hvines det av fryd.

Ohhhh my Goooooooooooooooooooooood.. skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik. How beauuuuuuuutiful!!!!!!!!!

Sånt er veldig antifnattersk.

Ja, det er nok den type hyling som jeg oppfatter som teit.

Gammel 14-08-10, 21:07   #7
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Nei jeg er ingen skriker, ikke en gang når jeg føder.

Samme her.

Gammel 14-08-10, 12:20   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Joda, det gjør jeg. Fordi jeg er livredd, men på en god måte Men jeg hyler ikke "the american way" altså.

Gammel 14-08-10, 12:21   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det ytterst sjeldent jeg beveger meg i karuseller og berg- og dalbaner, men jeg kan huske jeg hylte første gangen jeg lot meg slippe ned i en sånn "fritt fall greie" på Tivoli i København.

Men sånn ellers har jeg lite til overs for hyl og skrik, ja - syns det virker en smule hysterisk.

Gammel 14-08-10, 13:01   #10
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var en tur ute i nabolaget seint i gårkveld. Det var nærmere midnatt, og det var da et yrende liv både i og utenfor folks hjem. Folk satt ute på terrassen og slappet av, og koset seg i den flotte sommernatten (det var 19 varmegrader). Enkelte koste seg innendørs...det var lett å høre siden soveromsvinduene sto oppe. Kvinnfolka hyla og stønna (ja jeg hørte dette er par steder på min lille tur i nabolaget). Mennene hørte jeg ikke i det hele tatt, men de må vel ha vært der de også, tenker jeg.

Ja, nå så jeg at denne tråden handler om hyling og karuseller altså. Men jeg synes mine observasjone passer litt inn i tråden lell. Det er nok muligens sånn at det faktisk er kvinnfolka som hyler og skriker mest, uansett hva det gjelder.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 13:11   #11
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nei, det er jeg ikke. Jeg er skravlete og fnisete, men noen hyler er jeg ikke.

Gammel 14-08-10, 14:27   #12
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nok en hyler. Men jeg hyler da ikke sånn i hytt og gevær akkurat.

Jeg hyler når berg og dalbabeb har loop, jeg hyler også når jeg skvetter, mer roper kanskje. Og så hylte jeg eller det var vel et urhyl, da de dro lillesnupp ut med vakuum. Det var skikkelig vondt, og jeg føler meg ikke akkurat teit av den grunn. Når man har så vondt at de rundt ikke får kontakt med deg, og øynene ruller ukontrollert i øyehulen, ja da syns jeg man har lov til å hyle. Og banne litt til legen.

Sånn møtes på fest-hyling er litt teit da, og hyling som aldri stopper.

Gammel 14-08-10, 14:36   #13
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Jupp, jeg er nok teit. For jeg hyler om noen kiler meg, om jeg blir skikkelig vettaskremt eller om noen heller kaldt vann på meg. (det siste er nylig testet, til stor glede for resten av familien.)
Hyler ikke med vilje for å få oppmerksomhet, og hyler heller ikke "the american way".

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 14:43   #14
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg irriterer meg over amerikansk hyling på film, men er nok litt redd for at jeg også hadde hylt dersom jeg hadde blitt overfalt med øks, eller sett en gal mann med forvridd ansikt utenfor dusjen.
Jeg kan nok ha en tendens til å hyle av og til. :wannabefjortis:

Gammel 14-08-10, 15:10   #15
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hyler av berg-og-dal-baner (dødsangst) og pressrier. Jeg skjems ikke.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 23:13   #16
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg hyler av berg-og-dal-baner (dødsangst) og pressrier. Jeg skjems ikke.

Jeg er der jeg også. Men ikke av dødsangst.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 15:18   #17
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, ingen hyler, hviner eller skriker.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 16:05   #18
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I grusomt skummel karusell situasjoner kan jeg skrike ja. Også når det var millimeter unna en fronkollisjon tidligere i sommer hylte jeg. Men jeg vil ikke si at jeg er en typisk hyledame.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 16:07   #19
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sist jeg hylte var da mannen greide å lure meg med på en berg-og dalbane med loop. Han angrer den dag i dag.

Utover det er jeg ingen hyler nei.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 17:05   #20
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I grusomme berg og dal baner jeg aldri skulle vært i, kan jeg nok hyle litt ja. I ren skrekk!
Men under fødsel grynter jeg

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.