Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 19:00   #21
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle gjerne vært på konsert med Underworld

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 19:07   #22
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Cat Stevens..

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 19:30   #23
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Andrea Bocelli, det drømmer jeg og Annemannen om, helst i utlandet

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 19:42   #24
Boo
Fullverdig medlem

Boo sin avatar

Hvor: Østen for måne, vesten for sol.
Boo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Metallica! Og Madonna! og og og ...

Boo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 19:45   #25
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeff Buckley hadde vært det ultimate.

Ellers er Ani DiFranco og Tom McRae fantastiske live-artister i tillegg til Skin i det tidligere Skunk Anansie.

Gammel 26-09-06, 19:49   #26
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett U2 og Pink Floyd live, men foretrekker i grunnen å se band som spiller på mindre konsertscener. Mine største konsertopplevelser tror jeg må være deLillos i mattebygget på Blindern i 1992 eller Kaizers i kanalparken i Moss i 2003. Mange jeg gjerne skulle ha sett live ... :drømme:

Gammel 26-09-06, 19:52   #27
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Skulle gjerne vært på et av Monty Pythons sceneshow. :drømme:

Første rad på Hollywood Bowl :jatakk:

Men siden Graham er død så blir det jo ikke sånn.

Så jeg vil ligge underst under Myrsnipa og Inagh på fanget til Robbie.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:17   #28
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Så jeg vil ligge underst under Myrsnipa og Inagh på fanget til Robbie.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:24   #29
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Metallica! Og Madonna! og og og ...

Jeg så Madonna i Gøteborg i 1990.
Riktignok bare som en liten prikk langt der fremme, men dog ...

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:31   #30
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

REM var en stor opplevelse live (hvorfor er han homofil.... )

Bifil, min venn, bifil. Så det er ennå håp ... :trøster:

Jeg er ingen fan av store stadionkonserter. Hva er vitsen når man ikke ser noe? :sær: Men jeg var på U2 på Valle Hovin i 1993, og klarte å snike meg inn på VIP-feltet helt fremst. O lykke!

Ellers så foretrekker jeg litt mer intime konserter. Da vi bodde i England var fortsatt Alanis Morissette større enn Gud, og hun skulle ha konsert på Wembley. Vi vurderte å dra, men plutselig hørte vi på radioen at hun skulle ha konsert for de første x antall hundre som ringte inn. Vi kastet oss på tråden, og jaggu fikk vi ikke billetter til konserten hennes i Shepards Bush Garden, et lokale på størrelse med Rockefeller. Vi sto dessuten helt fremst. Aldeles, aldeles fortryllende herlig!!

Hadde jeg kunne velge fritt fra øverste hylle, tror jeg Tom Waits er den artisten jeg absolutt aller mest kunne tenke meg å se live. Dylan på en god dag hadde vel heller ikke vært å forakte.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:32   #31
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Robbie derimot, kan dere ha i fred for meg ... :uimponert:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:32   #32
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Rammstein og Scooter

Gammel 26-09-06, 20:38   #33
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Metallica, C.C Cowboys, The Cranberries, Jokke ( )....og sikkert mange flere!

C.C Cowboys skal jeg "treffe" til helga da. For andre gang dette året. For tredje gang i november. Gleder meg!

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:39   #34
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Robbi hadde jeg ikke giddet å sett om jeg fikk gratisbilletter og jeg fikk vip-plass med gratis drikke.

Gammel 26-09-06, 20:40   #35
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Andrea Bocelli, det drømmer jeg og Annemannen om, helst i utlandet

Åhja!! :roert:

Gammel 26-09-06, 20:42   #36
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Robbi hadde jeg ikke giddet å sett om jeg fikk gratisbilletter og jeg fikk vip-plass med gratis drikke.

... Så om du noensinne skulle få slengt et par slike biletter til deg,
så send meg en pm, da!

Gammel 26-09-06, 20:45   #37
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Jokke ( )

jeg husker veldig godt den første Jokke-konserten jeg var på. Rockefeller natt til 1. mai 1990. Jeg hadde bare hørt noen få låter og ante på ingen måte hva jeg gikk til. Tror det må ha vært en av de mest skremmende opplevelsene mine til da. Alle de neddopa og ravende fulle publikummerne som forsøkte å stagedive i resten av publikum som var i omtrent samme forfatning. Jeg lusket ut av lokalet FØR avslutningsnummeret.

Var på flere konserter etter det, men da visste jeg hva som skulle komme.

Gammel 26-09-06, 20:49   #38
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I 1990 eller var det 1991 satt jeg i USA under åpen himmel en varm og mørk seinsommerkveld. I det fjerne dundra torden. Ikke fullt så langt unna sto Bob Dylan og sang. Skal litt til å toppe det.

Men Simon & Garfunkel hadde vært noe.
Eller Cat Stevens.
Mike Scott har jeg opplevd. Det var utrolig fint, bortsett fra de overreligiøse partiene.
Melissa Etheridge er ei grepa dame. I alle fall på rødplata si.
Og Indigo Girls.

Gammel 26-09-06, 20:57   #39
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

jeg husker veldig godt den første Jokke-konserten jeg var på. Rockefeller natt til 1. mai 1990. Jeg hadde bare hørt noen få låter og ante på ingen måte hva jeg gikk til. Tror det må ha vært en av de mest skremmende opplevelsene mine til da. Alle de neddopa og ravende fulle publikummerne som forsøkte å stagedive i resten av publikum som var i omtrent samme forfatning. Jeg lusket ut av lokalet FØR avslutningsnummeret.

Var på flere konserter etter det, men da visste jeg hva som skulle komme.

Beskrivelsen forundrer meg ikke så veldig. Jeg har aldri vært på Jokkekonsert, og det synes jeg er synd. Jeg hørte mye på Jokke i ungdomstiden. Jeg har litt hjerte for ham, det kan kanskje ha noe med at jeg jobber mye med folk som har rusproblemer - og ser at det er mer følelser og dybde i tekstene hans enn det jeg tidligere har oppfattet. Nå kom jeg på at jeg har en bok om Jokke liggende, som jeg ikke har lest ferdig. Den må jeg finne fram.

Skal huske å sende Robbiebilletter til Inagh hvis de kommer dalende.

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:58   #40
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

... Så om du noensinne skulle få slengt et par slike biletter til deg,
så send meg en pm, da!

Den er grei.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.