|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#25 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Alkohol når du er alene med barnaDe eneste gangene jeg lar være å drikke for å kunne kjøre er dersom de overnatter borte. Da er jeg ofte "kjørbar" til jeg har fått beskjed om at de sover og det er uaktuelt at de må hentes. :erfaren: |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
trenger lading
|
![]() Sv: Alkohol når du er alene med barna
rakk ikke skrive, helt enig med apan.
![]() |
#29 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alkohol når du er alene med barnaVi kan gjerne ta et glass vin til lørdagsmaten eller dele ei flaske etter at ungene er i seng. Og vi har hatt gjester med ungene hjemme hvor det har blitt drukket alkohol. Om noe skulle skje så finnes det drosjer, ja eller jeg kan gå til Vimsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Shake it out!
|
Det er uansvarlig å ikke kunne kjøre når man er alene med barn. Fy deg!
![]() |
#31 |
"De"
|
![]() Sv: Alkohol når du er alene med barnaJeg tror egentlig at jeg aldri skal drikke mer enn ett glas noensinne mer. For to helger siden drakk jeg 4 og kollapset tre ganger og havnet på sykehus.
![]() |
#32 |
"De"
|
Klart. Stol på meg!
![]() |
#33 |
Opp og ned
|
![]() |
#34 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Alkohol når du er alene med barnaDet skal jeg. Stol på vimse Vimsen, kjør bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Stikk motsatt av meg - som drikker meg snydens når ungene sover borte.
![]() |
#36 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Alkohol når du er alene med barnaJeg drikker veldig sjelden mer enn et glass rødvin hjemme. Er vi bortreist et sted, liker jeg best at det er en voksen i kjørbar tilstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alkohol når du er alene med barnaJeg/vi kan ta 1-2 glass rødvin selv om ungene er våkne, f.eks. til maten på nyttårsaften etc. Hvis en venninne stikker innom en lørdagskveld og ungene er i seng, kan jeg drikke rødvin og skravle til jeg blir litt fnisete. De våkner nesten aldri, jeg ser ikke problemet. Hvis det oppstår en krisesituasjon har jeg 10 familiemedlemmer med lappen innen 3 minutters avstand, en av dem må da i så fall være i stand til å kjøre.
![]() |
#38 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Alkohol når du er alene med barnaSelvsagt. Hvordan skal jeg ellers holde ut?
![]() |
#39 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Alkohol når du er alene med barnaOm jeg er alene så drikker jeg ikke noe alkohol nei.
![]() |
#40 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Alkohol når du er alene med barnaJeg kan godt finne på å ta ett glass vin eller to, eller drikke en øl hvis jeg har lyst på det etter at barna sover. Jeg kjører heller ikke bil, så det er ikke ett argument. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|