|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en spennende serieAnbefaler Prison Break om du ikke har sett den? 24 er også actionfylt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en spennende serieLiker man litt intriger, pene mennesker, sensualitet og drama, så anbefaler jeg "The Tudors". Er ferdig med sesong 2 nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Anbefal meg en spennende serieDronningen: The tudors fulgte jeg litt med på da den første sesongen gikk, men så datt jeg ut fordi jeg glemmer at de går. Kanskje jeg skal ta opp tråden igjen.
![]() |
#24 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en spennende serieJeg ser det på "dvd", ikke på tv jeg da. På tv ser jeg vel nesten ingen ting for tida (ikke kjøpt oss pvr etter at vi flytta). |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Geek
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en spennende serieDresden Files, var veldig bra
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en spennende serie
For de som likte Prison Break kan den nye serien Breakout Kings være verdt å se på. Samme folka som stod bak Prison Break, og også med litt av de samme folka i serien - i personen de var i Prison Break. F.eks. T-bag er med i episode 3 av serien....
![]() |
#27 |
Passiv
|
![]() Sv: Anbefal meg en spennende serieRome likte jeg. |
![]() |
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en spennende serieRome ja - det ble dessverre bare 2 sesonger :-\ Sesong 2 synes jeg ble litt langtekkelig, men sesong 1 var virkelig god...
![]() |
#29 |
Off the map.
|
![]() Sv: Anbefal meg en spennende serie
Den er jo mer komisk enn andre serier, men det er fremdeles en artig handling å følge med på. Jeg liker også den serien ganske godt.
![]() |
|
|