|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tror dere om denne kjolen?
Jeg skjønner ingenting. Den må da være perfekt for å jevne ut pærefasong. Stripene oppe gjør deg bredere over puppene, rent optisk, og det mørke skjørtet smaler deg inn over rumpa. Ergo utjevnes pæreformen.
|
|
|
#23 |
|
Erfaren nok
|
Ja, det var jo det jeg sa da.
|
|
|
#24 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tror dere om denne kjolen?Neida, bare 165, men jeg har ikke så fine lår syns jeg.... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren nok
|
Go for it!
|
|
|
#27 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva tror dere om denne kjolen?Jeg synes du ser typisk timeglass ut, jeg! I så måte tror jeg kanskje kjoler med empirliv egentlig bare skjuler den fine midjen din, med mindre de smalner inn mot livet (og det gjør vel kanskje den kjolen i HI?).
|
|
|
#28 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva tror dere om denne kjolen?Timeglass og pære er vel ganske like, men som regel har timeglass større pupper og litt bredere skuldre kanskje, enn pære.
|
|
|
#29 |
|
intro
|
Det tenker jeg også. Jeg tror den kan være fin til en pære (sa ei som sjøl er pære). Med mønster og lyse farger øverst fremhever jo kjolen de slankeste delene av kroppen, mens mørkere farge og utskrådd fasong kan skjule eventuelle brede hofter og kraftige lår. (Og først etterpå ser jeg at Myrsnipa har skrevet det samme.
|
|
|
|
#30 |
|
Come what may...
|
Sv: Hva tror dere om denne kjolen?Jeg synes kjolen va kjempe fin. Den blir kjempe fin på deg.
|
|
|
#32 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva tror dere om denne kjolen?Avsporing: hvordan finner jeg ut hva jeg er?
|
|
|
#33 |
|
Sviiisj!!
|
Jeg vil tro at "pære" har smalere skuldre enn hofter, og det ser det jo ikke ut som at MiaPia har.
|
|
|
#35 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hva tror dere om denne kjolen?Jeg tror den store svarte brede dominerende trekanten gjør at "vekten" på antrekket kommer rundt magen og hoftene, og derfor blir man ekstra pærete. Men hvis man vil fokusere på små pupper, smal midje og brede hofter så er det jo greit.
|
|
|
#36 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tror dere om denne kjolen?Jeg har virkelig små pupper, og jeg har ikke brede skuldre. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tror dere om denne kjolen?Jeg er enig med Elinblu og Myrsnipa m.fl. og tror du ville kledd kjolen.
|
|
|
#39 |
|
Erfaren nok
|
Takk.
|
![]() |
|