Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva tror dere om denne kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-10, 20:48   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror dere om denne kjolen?

Er du lang da?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 20:49   #22
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Hm, jeg vil tro den gjør deg enda mer pærete enn du er, om ikke det er et mål ville jeg ha styrt unna denne...

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Dette var min første tanke også ...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Enig med foregående talere.

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men pærete trenger da ikke være dumt?
Du er jo tydeligvis størst nedentil, og der er ensfarget og mørk. Det er helt riktig kombinasjon som pære den kjolen der, ift farger.

Jeg skjønner ingenting. Den må da være perfekt for å jevne ut pærefasong. Stripene oppe gjør deg bredere over puppene, rent optisk, og det mørke skjørtet smaler deg inn over rumpa. Ergo utjevnes pæreformen.

Gammel 17-08-10, 20:50   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg skjønner ingenting. Den må da være perfekt for å jevne ut pærefasong. Stripene oppe gjør deg bredere over puppene, rent optisk, og det mørke skjørtet smaler deg inn over rumpa. Ergo utjevnes pæreformen.

Ja, det var jo det jeg sa da.
At jeg tror den var fin til henne, særlig med den kombinasjonen i farger.

Gammel 17-08-10, 20:56   #24
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Neida, bare 165, men jeg har ikke så fine lår syns jeg....

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 20:58   #25
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror den blir fin til deg.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 20:59   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MiaPia, her.

Neida, bare 165, men jeg har ikke så fine lår syns jeg....

Go for it!
Jeg tror den blir fin altså.
Og når du er såpass kort, så vil den garantert rekke til knærne tror jeg.

Gammel 17-08-10, 21:01   #27
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes du ser typisk timeglass ut, jeg! I så måte tror jeg kanskje kjoler med empirliv egentlig bare skjuler den fine midjen din, med mindre de smalner inn mot livet (og det gjør vel kanskje den kjolen i HI?).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 21:10   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Timeglass og pære er vel ganske like, men som regel har timeglass større pupper og litt bredere skuldre kanskje, enn pære.

Gammel 17-08-10, 21:14   #29
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men pærete trenger da ikke være dumt?
Du er jo tydeligvis størst nedentil, og der er ensfarget og mørk. Det er helt riktig kombinasjon som pære den kjolen der, ift farger.

Det tenker jeg også. Jeg tror den kan være fin til en pære (sa ei som sjøl er pære). Med mønster og lyse farger øverst fremhever jo kjolen de slankeste delene av kroppen, mens mørkere farge og utskrådd fasong kan skjule eventuelle brede hofter og kraftige lår. (Og først etterpå ser jeg at Myrsnipa har skrevet det samme. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 21:16   #30
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes kjolen va kjempe fin. Den blir kjempe fin på deg.

Gammel 17-08-10, 21:16   #31
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Snipa og Nessie. Og så mye fine kjoler de hadde der!

Gammel 17-08-10, 21:17   #32
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Avsporing: hvordan finner jeg ut hva jeg er?
Nessie: Har du vurdert å jobbe som stylist? Du er knakende god til å finne tøffe og kule klær til alle som spør.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 21:20   #33
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Timeglass og pære er vel ganske like, men som regel har timeglass større pupper og litt bredere skuldre kanskje, enn pære.

Jeg vil tro at "pære" har smalere skuldre enn hofter, og det ser det jo ikke ut som at MiaPia har.

Gammel 17-08-10, 21:21   #34
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Også glemte jeg å si til hovedinnlegger at jeg synes kjolen så veldig fin ut, men former har jeg altså ikke helt greie på.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 21:25   #35
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tror den store svarte brede dominerende trekanten gjør at "vekten" på antrekket kommer rundt magen og hoftene, og derfor blir man ekstra pærete. Men hvis man vil fokusere på små pupper, smal midje og brede hofter så er det jo greit.

Når det er sagt tror jeg at du er mer timeglass egentlig. :hm:

Gammel 17-08-10, 21:36   #36
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Jeg har virkelig små pupper, og jeg har ikke brede skuldre.

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 21:45   #37
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MiaPia, her.

Jeg har virkelig små pupper, og jeg har ikke brede skuldre.

Puppene har ikke noe å si. Du har ikke brede skuldre, men heller ikke veldig smale.

Gammel 17-08-10, 21:49   #38
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er enig med Elinblu og Myrsnipa m.fl. og tror du ville kledd kjolen. Den er fin.

Gammel 17-08-10, 21:50   #39
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Avsporing: hvordan finner jeg ut hva jeg er?
Nessie: Har du vurdert å jobbe som stylist? Du er knakende god til å finne tøffe og kule klær til alle som spør.

Takk.
Jeg kunne nok tenkt meg det, sånn egentlig. Men poenget er at muligheten for å kunne jobbe som shoppingkonsulent her er vel heller dårlig.

Gammel 17-08-10, 21:51   #40
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Takk.
Jeg kunne nok tenkt meg det, sånn egentlig. Men poenget er at muligheten for å kunne jobbe som shoppingkonsulent her er vel heller dårlig.

Nettshoppingkonsulent, Nessie!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.