Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tiddelibom!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 17:41   #21
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tiddelibom!

Vi skulle hente snuppa i barnehagen, og så knapt veien i snøfokket. Da vi skulle forlate barnehagen kom det en pappa kjørende på sykkelstien, for han hadde ikke sett veien og bommet . Han satte seg fast på flat mark, så jeg og mannen måtte ut å skyve. Da vi kom litt lenger ned i boligfeltet stod det en drosje fast, men hun hadde ringt etter hjelp og avslo vår dyttehjelp. Nede ved hovedveien kom plogen med en kolonne med biler bak. Vi pustet lettet ut da vi hadde parkert bilen trygt i garasjen. Leieboeren var ute og måket i 2 timer i strekk, og det kunne man overhodet ikke se. Nå har det løyet og sluttet og snø, men både jeg og mannen er full av feber så vi får bare være innesnødd ...

Godt det er fredag, så vi med god samvittighet kan fyre i ovnen og hive ullsokkekledde bein på bordet.

God helg alle sammen!

Gammel 09-02-07, 17:45   #22
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Takk for titten, så ut som det var en del ja. Nummeret før tørkestativet er borte!

Canisa: Dere får ha riktig god bedring også får dere legge bort samvittigheten for å heller satse på å bli frisk.

Gammel 10-02-07, 13:21   #23
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant dette bildet på nett, sånn har vi det her:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 21:35   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nå har det stort sett gitt seg. Dagen i dag har for veldig mange gått med til å måke takene. Og innkjørsler.

Legger ved noen illustrasjonsbilder.

Sist redigert av Slettet bruker : 30-10-12 kl 01:09.
  Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 21:52   #25
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Firehjulstrekker er tingen. Jeg kom meg gjennom gårdagen på normalt vis, til tross for at veien vår er ca nederst på prioriteringslista i forhold til brøyting.
I dag la jeg merke til at det er ekstreme snømengder på taket. Jeg lurer faktisk på om vi må bruke morgendagen til å gjøre noe med det!
Vel, det er jo morsdag i morgen. Tror jeg for en gangs skyld skal være tilhenger av å markere den.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 00:22   #26
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tok noen bilder utafor hos oss i dag.

Sist redigert av -ea- : 28-03-11 kl 10:48.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 19:27   #27
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Litt morsomt på fredagen, sjefen kom 2 timer forsinket på jobb pga snøen. Jeg kom tidsnok. Det morsomme med det, var at han har vært bekymret for om jeg kom meg på jobb når det var mye snø. (Jeg bor på landet, han på tromsøya.)

God bedring til dere, Canisa! Håper det ikke er influensaen som har nådd dere.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 19:48   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

I dag har jeg vært ute og måket tak, eller jeg har begynt å måke tak. Det er vanvittige mengder.

Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 20:50   #29
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Mannen har måket verandaen i dag. Det er flott med svær veranda på sommeren, men ikke like flott på vinteren.
Vi må nok på garasjetaket i morgen ... Dvs. mannen må, for jeg er enda syk. (Aldri så galt at det ikke er godt for noe. )

Gammel 11-02-07, 21:25   #30
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Litt morsomt på fredagen, sjefen kom 2 timer forsinket på jobb pga snøen. Jeg kom tidsnok. Det morsomme med det, var at han har vært bekymret for om jeg kom meg på jobb når det var mye snø. (Jeg bor på landet, han på tromsøya.)

God bedring til dere, Canisa! Håper det ikke er influensaen som har nådd dere.

De som kom via Langnesbakken kom for sent på jobb. Der var det kaos fredag morgen.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:37   #31
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

De som kom via Langnesbakken kom for sent på jobb. Der var det kaos fredag morgen.

Tverrforbindelsen var også kaos. Men sjefen kom seg ikke ut av egen innkjørsel engang...

Canisa: Godt at du ikke tror det er influensa. Alle her i huset har vært syke, og jeg var syk som et mannfolk(!) for en uke siden...

Gammel 12-02-07, 10:47   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

138 cm i dag, men nå skal det visst gi seg for en stund. *lettet*

Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 13:56   #33
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

"Korr e bilen min?"

Garasjetaket MÅ måkes, men jeg vet ikke hvor vi skal gjøre av snøen. Må nok ringe en "traktormann" som kan hente det ... Det er nok nå!

Gammel 12-02-07, 15:00   #34
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Det artigste av alt er jo å først måke snøen ned fra taket, og så måke den samme snøen (bare kompakt og hardpakket etter å ha deiset ned fra taket) bort fra oppgangen til huset. Heldigvis er jeg høygravid i år, så jeg slipper å hjelpe til. Godt planlagt!

Gammel 20-02-07, 00:07   #35
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Hvordan går det med dere, jenter? Nedsnødd eller ute og nyter godværet om dagene?

Jeg har begynt i ny jobb og er sjelden på nett (privat) for tida. Så nå sjekker jeg sikkert innom til helga.

Gammel 20-02-07, 02:01   #36
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nå fryser vi bare nesten ihjel. Mye bedre.

Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:41   #37
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Nå fryser vi bare nesten ihjel. Mye bedre.

Ja, ikke sant.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.