|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker dere badekaret?Nei det gjør vi ikke. Det skal derfor ut når vi pusser opp. Når ungene var mindre ble det mye brukt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Bruker dere badekaret?Jepp, masse. Spesielt barna. Vi har stort badekar og de kan sitte i det mens vi dusjer - ja, dusjen er i badekaret. Veldig praktisk og letter morgenrutinen nå når de er så små. Ikke alltid så lett å vite hvor man skal plassere ettåringen mens man dusjer liksom. Og er han oppi der vil treåringen også være med og det er god plass til henne også.
|
|
|
#23 |
|
Fru Jacobsen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker dere badekaret?Vi bruker det aldri- og jeg gremmes hver eneste dag for at vi ikke satte opp dusjvegg i stedet. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ad astra
|
Sv: Bruker dere badekaret?Ja, vi bruker vårt. Har et stort, vanlig badekar på det ene badet, dusj på det andre. Vesla foretrekker badekar (selv om vi fikset dusjen slik at vi kan sette dusjhodet i barnehøyde, vi har to slike dusjhodestenger som er fast i veggen). Vi voksne bruker badekaret en og annen gang, etter lange jobbuker og gjerne med badeolje og en liten cognac i glasset...En god bok og behagelig belysning gjør det ekstra avslappende...
|
|
|
#25 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Bruker dere badekaret?Ungene våre, på fem, to og 2 x ett, bader hver kveld, og jeg synes det er utrolig kjekt med et hjørnebadekar med plass til alle fire samtidig. Er et av dagens høydepunkt når de plasker rundt, ler og skratter og koser seg i badekaret sammen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker dere badekaret?Ja vi bruker badekaret vårt. Eller rettere sagt, Jonas og jeg bruker det. Mer om vinteren enn om sommeren.
|
|
|
#27 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Bruker dere badekaret?Ja, både jeg og ungene bruker det flere ganger i uken.
|
|
|
#28 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Bruker dere badekaret?Vi bruker det mye. Ungene 1-2 ganger i uken, og det samme for min del (gjerne mer om jeg får det til).
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bruker dere badekaret?Heile familien bruker badekaret, men meir på vinteren enn no. Ungane har begynt å dusja meir, men i helgene er da bading. Både eg og samboeren min brukar da når kroppen trenger litt luksus.
|
|
|
#30 |
|
Off the map.
|
Sv: Bruker dere badekaret?ungene bruker det mye, men selv elsker jeg å dusje. Om jeg er kald og urven så tar jeg meg heller en halvtimes lang glovarm dusj. Synes det er litt pes med bading. Og så føler jeg at jeg må dusje etterpå uansett. Jeg svømmer jo rundt i egen 'dritt' og såpe.
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker dere badekaret?Ungene bader i det. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Bruker dere badekaret?Ungene, på 2 og 5 år elsker og bade, deg gjør også mannen.
|
|
|
#33 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Bruker dere badekaret?Nei.
|
|
|
#34 |
|
Borte
|
Sv: Bruker dere badekaret?Vi byttet ut badekar med dusj i fjor, og selv om jeg ikke for alt i verden ville gått tilbake til bare badekar igjen, så hender det en kald og uffen høstkveld at jeg savner det veldig. Vi går nok for badekar når bad nr. 2 en gang skal pusses opp.
|
|
|
#35 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Bruker dere badekaret?Kun til ungene er jeg redd...Men de elsker det jo! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker dere badekaret?Badekaret står på hovedbadet, og det brukes ofte av mor og barn. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker dere badekaret?Det blir brukt av barna flere ganger i uka. De er 2, 4 og 6 år. Vi voksne bruker det 2-3 ganger i året.
|
|
|
|
#38 |
|
can-jur
|
Sv: Bruker dere badekaret?Barna bruker det flere ganger i uka. Lett å kunne la eldste dusje selv i dusjkabinettet og bade de to minste. Eller så kan alle tre bade sammen oppi der, de har vel vært 5 gutter oppi der på deg meste
|
|
|
|
#39 |
|
Audacious
|
Sv: Bruker dere badekaret?Vi bruker det masse, begge ungene (5 og 9 år) bader mye i det, jeg bader en gang i blant. Også bruker vi det som kaldkulp når vi bruker badstua vi har ved siden av.
|
![]() |
|
|