|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lettere rystetJeg har mistet minstemann på kjøpesenter i Sverige. Helt grusomt. Noen fant henne i godtebutikken da |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Lettere rystet
Det tenkte jeg også. Jeg reagerer igrunnen på at hovedinnlegget bærer preg av sensasjonslystent "de bryr seg ikke om barna"-snakk.
![]() |
#23 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Lettere rystetDet var nettopp det at moren satt og ikke gjorde tegn til å savne ungen som sjokkerte meg.
![]() |
#24 |
Evig optimist
![]() ![]() |
Hun satt og slappet av, så ikke ut til å savne han.Det var det som var så leit.
![]() |
#25 |
ctrl+z
|
I denne setningen konkluderer du med at hun ikke bryr seg om ungen sin. Hvem kan egentlig vite det, annet enn henne? Det er det jeg mener er sensasjonslysten, at du la inn en tråd med denne konklusjonen etter en opplevelse i Tusenfryd. Mange reagerer forskjellig i ulike situasjoner, at andre ikke reagerer som forventet betyr ikke at de er blottet for empati eller ansvarsfølelse.
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
For alt du vet så kan hun ha vært der med mange andre folk, som hun kanskje trodde hadde med seg minstemann. At hun da sitter og slapper av og ikke savner ham er vel ikke så rart.
![]() |
#27 |
Ringskrømt
|
Det blir gjerne sånn når man legger ut en tråd om noe man har observert. Folk misforstår, leser med vrangbriller på og henger seg opp i uvesentligheter, og så må man bruke resten av tråden på å forsvare/forklare seg ihjel. Jeg reagerer også på informasjon som egentlig ikke har noe med noe å gjøre, men her var det ikke vanskelig å forstå hva du mente.
![]() |
#28 |
Evig optimist
![]() ![]() |
Takk! Du har forhåpentligvis rett
![]() |
#30 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lettere rystetDet er mye bedre å bry seg - og bli bekymret for et lite barn enn å tro at foreldrene er i umiddelbar nærhet. Og selvfølgelig brydde mora seg.
![]() |
#31 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kan jo ikke like gjerne gå ut ifra at moren brydde seg som at hun ikke gjorde det. Det finnes da hauger av dårlige foreldre der ute i verden, og for alt vi vet er det en av dem HI møtte på.
![]() |
#32 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lettere rystetVi mistet eldste jenta vår i et kjøpesenter på Tenerife, det var de verste minuttene i mitt liv.
![]() |
#33 |
Sånn passe sane
|
Næsjda, jeg forsto utmerket godt hva du mente.
![]() |
#37 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#38 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Lettere rystetMobilnummer på armen (eller på en lapp i veska til den syv år gamle primadonnaen) er gull verd. :erfart i Legoland for snaue to uker siden:
![]() |
![]() |
#39 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Lettere rystetVel, om en unge på 2-3 år virrer alene rundt over en periode, hvor det er vann og masse folk uten at det tilsynelatende ser ut som noen er sammen med barnet, ville nok jeg også lurt på om foreldrene hadde full kontroll. Man ser jo om det er noen som er sammen med et barn, selv om det ikke er foreldrene som passer på. Her i dette tilfellet høres det ut som barnet var ute på tur alene, de som evt passet på ville vel blandet seg når dere begynte og blande dere inn vil jeg tro.? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
På (opp?)tur
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|