|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Bar-mage-trenden....: | |||
| Den er jeg med på, selfølgelig! Er jo lekkert det. |
|
1 | 0,63% |
| Den er jeg med på, men gidder selvf. ikke å gå slik selv....alt for kaldt...! |
|
11 | 6,96% |
| Boikotter... |
|
127 | 80,38% |
| Dustepoll |
|
13 | 8,23% |
| Annet |
|
6 | 3,80% |
| Deltakere: 158. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Jeg er for gammel. Og eldstejenta på 12 er for ung. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Jeg har vært med på to foregående runder; åttitallets korte og vide, og nittitallets korte og trange. Det er nok for min del, magen er ikke det den en gang var og ikke resten av meg heller. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Jeg var ivrig med å vise magen på midten av nittitallet. Ikke bare var det "in", men jeg hadde jo en nydelig mage med piercing i navelen også. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Selvfølgelig henger jeg meg på dette, men jeg fryser så lett på magen. Så da utgår det vel. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lett rørt
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Ser ikke helt for meg det på annet enn useriøs basis, ikke per nå hvertfall. Men jeg hadde jo det på 80-tallsparty da.
|
|
|
#10 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Jeg unngikk det sist, og ser ingen grunn til at jeg plutselig skulle få lyst til å blotte magen nå.
|
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Jeg var med sist runde, men det toget har nok gått.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Hadde eg sett ut som Rihanna, kunne eg gått naken. Men da er vel ein grunn til at eg ikkje gjer da....
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Jeg unngikk det den gang jeg kunne ha gjort det, og unngår det nå. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Audacious
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Ble det ikke dokumentert sist at man fikk ryggsmerter av denne moten?
|
|
|
#18 |
|
Epikur
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)
Joda, og nyrebekkenbetennelse og sånn. I tillegg får man et herlig fleksepølselag rundt livet, fordi kroppen beskytter indre organer mot kulden.
|
|
|
#19 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Er redd jeg kommer til å flashe den magen enten jeg vil eller ikke. *trebarnsmor*
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Med deigmage og strekkmerker, neitakk, ikke noe for meg. |
|
![]() |
|
|