Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilke radiokanaler hører dere på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-10, 00:09   #21
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Radio?

P5 - fordi broren min er radioprater der.

Gammel 25-08-10, 08:22   #22
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Mest P3, litt P1 og enda litt mindre P2. Jeg får hetta av reklameradio med "variert musikk" på repeat.

Det har blitt litt mindre P3 etter at "Radioresepsjonen" ga seg nå da, jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes om "Bestevenn".

Samme her. Jeg tror ikke jeg liker "Bestevenn" noe særlig egentlig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 09:06   #23
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hører mest på P4. Elsker å høre P4s radiofrokost på vei til jobben om morgenen.

Gammel 25-08-10, 09:07   #24
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg hører bare på radio i bilen og da svitsjer jeg hele tiden etter musikk jeg liker, og vet ikke hvilke kanaler jeg egentlig hører på. Tror det går endel i Radio Sandnes og FM 100 eller noe sånt.

Ja, jeg er også en svitsjer, jeg kan rett og slett ikke fordra radioprat, jeg syns "festlige innslag" fra programledere, lur en venn og hva-har-du er helt uinteressant, og flipper gjennom de lagrede stasjonene etter brukbar musikk hele tiden.

Og ja, radio norge er utrolig dårlig på å variere musikken, det går i samma tralten hele tiden, og jeg syns det er ekstremt mye bruce springsteen, som jeg ikke har sansen for. Men de har også n oen perler innimellom som aldri spilles på annen radio, så jeg må svitsje innom der og.

Gammel 25-08-10, 09:11   #25
teamor
Superduperaktiv

teamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

P2. Ofte fra jeg våkner til jeg legger meg. Definitivt den beste kanalen vi har.

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 09:16   #26
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hørere stort sett bare på radio i bilen og da går det i P4.

Gammel 25-08-10, 09:37   #27
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke radiokanaler hører dere på?

Da var det fler enn meg som hører på P3 da Jeg er forresten heller ikke særlig begeistret for Bestevenn, men jeg hører sjelden på radio midt på dagen, så det er ikke noe problem.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 09:44   #28
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hører mest radio om morgenen, og da vil jeg helst høre på P2, mens resten av familien heller vil ha musikk enn politikk, og da blir det P3. P1 kan det godt også bli, men reklamekanalene greier jeg ikke like.

Gammel 25-08-10, 09:53   #29
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Hører mest på P3 eller Radio Tønsberg/Sandefjord.

Gammel 25-08-10, 09:55   #30
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Starter dagen på p3, men går over til P1 etter p3morgen. JEg kan godt ha bestevenn på som bakgrunnstøy, men sexy får jeg mark av.

Men Kristine: Det er for de som føler de er mellom gitt aldersgruppe - så det så!

Gammel 25-08-10, 09:55   #31
leliane
madmanized

leliane sin avatar

leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg er svoren P2-fan. Hører aldri på kommersiell radio, men kan droppe innom P3 i bilen for musikkens skyld. Ellers går det egentlig mest i Podcast for tiden. Bok i P2 og Radiodokumentaren er favoritter. Radioselskapet også, men blir ikke så ofte etter at de byttet sendetid til formiddagen.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 10:22   #32
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Men Kristine: Det er for de som føler de er mellom gitt aldersgruppe - så det så!

Ja, men da kan jeg jo høre på i maange år til da!

Sexy klarer ikke jeg heller.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 11:07   #33
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesten utelukkende P1 og P2. P1 for lokalsendinger og nyheter. P2 for kultur.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 11:10   #34
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Samme her. Jeg tror ikke jeg liker "Bestevenn" noe særlig egentlig.

Arg, det programmet irriterer meg grønn. Spesielt nå som søsteren er med. Men ellers liker jeg godt a-lista til P3.

Gammel 25-08-10, 11:13   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

P3, og jeg hører mye på radio. Bakgrunnsstøy.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 11:20   #36
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

P3, P4 og MP3 ...og av og til lokalradio.

Gammel 25-08-10, 11:33   #37
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Hjemme hører jeg på P1. I bilen varierer jeg mellom P2 og P3. Radio Norge og P4 får jeg helt utslett av, det er jo de samme gamle sangene som går og går og går og går og går og går......:urk:

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 11:56   #38
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Stort sett Radio Norge. Jeg liker musikken!

Gammel 26-08-10, 12:44   #39
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Radio1 om morgenen. NRK alltid nyheter når jeg kjører bil.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 13:59   #40
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

MP3 eller NRJ. Og ja Metro (?) i bilen til tider
Når jeg er sånn passe lei av de samme sangene for ørtende gang så er jeg innom P3 eller P4

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.