|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?
Det var sant, ja. Min er et sted mellom 23 og 26 år gammel.
![]() |
#22 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg har et servise som min bestemor fikk til bryllupet sitt for 65 år siden. Det er vel det eldste. Ellers har vi en skotørker fra tidlig 70-tallet, og den funker like bra i dag som da. Og en kjøkkenmaskin jeg har arvet av bestemoren min som nok også er fra 70-tallet.
![]() |
#23 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Har hatt mannen siden jeg var 15, og siden noen her |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg har en truse det står Adelsten inni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg har det samme mobilnr som jeg fikk første gang jeg kjøpte mobil i 95.
![]() |
#26 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg elsker 70-tallsrekvisitter, og særlig kjøkkenting så; ja. Jeg regner med at mye av det jeg har på kjøkkenet er eldre enn meg selv. Ja, også har jeg sykkelen jeg kjøpte for konfirmasjonspengene, men den bruker jeg strengt tatt ikke spesielt ofte lenger. :har lyst på ny: |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg har en del gamle ting som brukes. Her kastes det sjeldent noe før det er ødelagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Tjah, jeg kaster sjelden eller aldri noe før det er ødelagt. Jeg har en arvet komfyr som er eldgammel, men nyere enn den forrige som var fra syttitallet. Jeg har kjøkkenutstyr fra "hybeltiden", som igjen stammer fra min mors "hybeltid"; en oransje plastbolle og noen ildfaste former. Jeg har arveservise og gamle arvemøbler (men det teller kanskje ikke?) og en arvet Kenwood fra syttitallet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Skal vi se:
![]() |
#31 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg har forresten også en nattkjole som bestevenninnen min glemte igjen hos oss da vi gikk i 8. klasse. Den bruker jeg fremdeles, hvis jeg er kald nok. Super-80talls. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
sukk
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg har også eldgamle kakeformer! Og jernstekepanne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg har flere ting, men et av de eldste tingene som jeg har kjøpt selv er vel støvsugeren fra 1990. Nå har den blitt plassert på garasjen på hytten, men den brukes fortsatt og fungerer bra til tross for at røret har blitt kjørt over en gang eller to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Har hårføner som er over 20 år gammel, Tv fra 95 som fungerer akkurat like bra som da jeg kjøpte den, sofa fra slutten av 70-tallet som jeg overtok etter mine foreldre. Sofaen har vært moderne et par ganger etter at jeg overtok den.
Sist redigert av Nina : 27-08-10 kl 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Pauset
|
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Min tolv år gamle microbølgeovn takket nettopp for seg. Har også et femten år gammelt kjøleskap, en sytten år gammel bil og en ti år gammel DVD-spiller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
sukk
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg tenker visst ikke over tingene mine. Min TV er fra 1992 og fungerer finfint. Kjøleskapet er også omtrent like gammelt. Foodprocessoren min er minst like gammel og brukes hyppig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Inntil i går morges kunne jeg skryte på meg å ha en føhner som var rundt 20 år gammel. Grå og rosa, og veldig fancy den gang jeg fikk den - kunne blåse kaldluft og greier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?tørkestativ fra 1996, |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Har du noen bruksgjenstander som du har hatt veldig lenge?Jeg har arvet strykebrettet av min mor, så det er sikkert 40 år gammelt. Har skiftet trekk da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|