|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Etter at det en dag sto en eldre, forvirret mann i stua vår og nektet å gå (han gikk videre inn på vaskerommet), låser jeg døra når jeg er alene hjemme.
|
|
|
#22 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Kommer litt ann på. Hvis jeg er alene hjemme med ungene, etter det har blitt mørkt, så låser jeg alltid døran. Men det er vel mest for å ha den tryggheten selv. Men låser alltid om natta.
|
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Det kommer litt an på, men jeg går ikke hjemmefra uten å låse. Det har allikevel skjedd at jeg har vært på jobb, og kommet hjem til ulåst dør...men da er det storebror som har fått det travelt og gått fra uten å låse. |
|
|
|
#24 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?
Slik er det her også. Jeg skjønner egentlig ikke at det er mulig?
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Låser stort sett bare på natten. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Låser bare når vi ikke er hjemme.
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Det går stadig unger inn og ut her, så det gjør vi ikke. Bare om natten. |
|
|
|
#29 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Vi låser storsett alltid dørene her. Men nå når ungene er mer og mer ute selv, så har vi dørene oppe så de slipper å ringe på hver gang de skal inn å hente noe. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Låser om natta og når vi er i hagen eller når jeg sover på dagtid. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Jeg låser stort sett. Dersom jeg venter folk lar jeg døren være åpen dersom lillebror er oppe, er han nede er den alltid låst.
|
|
|
|
#32 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Jeg låser helt automatisk døra bak meg, så her er døra stort sett alltid låst. (Refleks etter at ene naboen vår sto temmelig så beruset på døra og skulle inn til oss rett etter at vi hadde flyttet hit.)
|
|
|
#33 |
|
snur
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Tja, av og til om jeg er helt alene hjemme. Om ungene og mannen er hjemme står det åpent for da er ungene ut og inn døra, besøk og vi går inn og ut. Låser døra når vi går inn for kvelden.
|
|
|
#34 |
|
*_*
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Vi bor i blokk og har smekklås.
|
|
|
|
#36 |
|
can-jur
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?eller, det er ikke helt sant, for jeg låser om jeg skal dusje eller sove på dagtid og er alene.
|
|
|
|
#37 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Jeg låser når ungene legger seg eller har kommet inn for kvelden. På dagtid løper gjerne eldstejenta ut og inn som hun selv vil, og da ville det blitt et prosjekt å skulle holde døren låst.
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Her er det alltid låst. Har opplevd et par ganger at noen har kjent sånn forsiktig på dørhåndtaket mens vi er hjemme (ser døra fra stua), og bor i et litt halvscruffy strøk så her lar ingen dørene stå oppe nei. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Nei, bare om natten. Hvis vi husker det. Har dog funnet nøklene i døra (på utsiden) på morgenkvisten mange ganger. Inkludert bilnøklene. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Låser alltid, også om jeg skal hente post eller ut med søpla.
|
![]() |
|
|