Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg vil ha en rød kjole!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-10, 14:47   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha en rød kjole!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Denne tror jeg ville være fin med røde sko til.

Er du gal - det matcher jo ikke!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 14:49   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er du gal - det matcher jo ikke!

Hvis du går forbi her hos oss ikledd rød kjole og røde sko, kommer minstemann til å peke og kalle deg "jø mann". Du er herved advart.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 20:20   #3
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Denne hadde gjort seg med de røde skoa. Men rødfargen er kanskje for skrikende?

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 14:45   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, det er jo over en måned til jeg skal til London! Dessuten er ikke 128 pund my cup of tea for en hverdagskjole, dessverre - men tusen takk for tips! Hvis det skal bli handel på Antrophologie på meg, må det definitivt være salg.

Forresten er det litt søtt at dere sjokkeres over at jeg vil ha rødt. Jeg har alltid hatt en del røde klær, faktisk.

Gammel 29-08-10, 14:48   #5
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Elinblu: den første som Dragen la ut er anerledes i RL, for jeg har den selv. Men det er nok ikke den typen du er ute etter nei.
Du blir knæsj med rødt, evnt en kjole med røde detaljer

Gammel 29-08-10, 14:51   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Atte du ville ha, sa du? Rød kjole?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 16:00   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 16:08   #8
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nessie: Så på de kjolene der. Sender de til Norge, og har noen erfaring med dem størrelsesmessig. Bør en 40/42 som jeg nå er ha xl?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 16:11   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Nessie: Så på de kjolene der. Sender de til Norge, og har noen erfaring med dem størrelsesmessig. Bør en 40/42 som jeg nå er ha xl?

Disse sender til Norge iallefall: http://www.que-mepongo.com/PBSCCatalog.asp?CatID=974960

Jeg har en ganske lik kjole, i grønn. Jeg har da str M. Jeg er en ca 40 i overkropp, men da er jeg ganske smal over puppene, og 42/44 i underkropp. Jeg tror ikke jeg ville tatt XL men kanskje L?

Gammel 29-08-10, 18:25   #10
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Denne kjøpte jeg på torsdag.
Den er så fiiin, og som laget til meg.

Gammel 29-08-10, 19:32   #11
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Denne kjøpte jeg på torsdag.
Den er så fiiin, og som laget til meg.

Hvordan er den i stoffet? Den er jo helt fantastisk, og absolutt meg, så om stoffet er litt stødig blir det løp og kjøp.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 21:17   #12
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvor finnes denne?

Gammel 29-08-10, 21:20   #13
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Hvor finnes denne?

Om du søker på "Desigual jonny gris tormenta dress", så finner du den.

Gammel 29-08-10, 16:19   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Gammel 29-08-10, 19:33   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

De Desigual-kjolene er veldig fine, men ikke helt meg.

Gammel 29-08-10, 19:34   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Men vil du ha ensfarget?

Gammel 29-08-10, 19:38   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Ja, jeg så vel egentlig etter noe ensfarget - disse blir det liksom litt for mange farger på. :vanskelig: Jeg har dog sett en Desigual-kjole med mønster i rødt og turkis/petrol, og den var veldig fin - men jeg har ikke funnet den i rett størrelse noe sted. HElst bør nok kjoler prøves på før kjøp, for det begynner å bli noen bomkjøp på nett etter hvert.

Gammel 29-08-10, 19:40   #18
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Match på Triaden fører noe Desigual:
http://www.facebook.com/home.php?sk=...d=386946287705

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 19:42   #19
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hoppsann, den nederste kjolen var jo, eh, spesiell.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 19:44   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Hoppsann, den nederste kjolen var jo, eh, spesiell.

Måtte legge den ut for å se reaksjonen til Elinblu.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.