|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
snur
|
![]() Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Det lukter av snus ja! Og jeg hadde ikke synes det var greit at ansatte i barnehagen snuser forran ungen. De skal gå forran som ett godt eksempel. Hva de gjør i pausene kunne jeg ikke brydd meg mindre om, men ikke forran ungene.
![]() |
#22 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Jeg ha ringen sterke følelser om emnet, men syns de godt kan snuse i pausene.
Det lukter definitivt av snus, og spesielt innendørs.
![]() |
#23 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?
Av snusboksen ja, men jeg har aldri kjent at det lukter snus av andre som har det under leppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Snus lukter. At røyk lukter verre er irrelevant i denne diskusjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Bruk av rusmidler og (lovlige) stimulerende midler setter jeg svært lite pris på blir brukt foran mine barn, for å si det på en snill og diplomatisk måte. Mi eldste går siste året på ungdomsskolen, og har en lærer som bruker snus åpenlyst foran elevene. I tillegg er denne læreren et forbilde for mange av de unge håpefulle guttene med fotballambisjoner, og de signalene han sender ut spesielt til disse er temmelig tvilsomme, i mine øyne. Noen av elevene, inkludert min jente, har klaget skriftlig til rektor, men ingenting har skjedd, det er temmelig frustrerende.
![]() |
![]() |
#27 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Det hadde vært ok for meg, men ei svær snusleppe med løssnus som virkelig synes, det kan de jo unngå, bruke de "pakkene" istedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Snus lukter ikke hele tida, men det siver jo ut innimellom og det er bare gyselig pjuk.
![]() |
#30 |
Yes, we can!!
|
Herregud, da er man nøden.
![]() |
#31 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Samme for meg, hadde nok ikke reagert på dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Ferdiglada
![]() Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Luktar det av snus altså? Trudde ikkje det eg.
![]() |
![]() |
#36 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Snus lukter vondt og jeg ville reagert på om noen brukte det i arbeidstida når de er sammen med barna. I lunsjpausen er det ok.
![]() |
#37 |
Ferdiglada
![]() Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Men eg snuse jo heime så barna ser det og dermed hadde eg hatt problem med å ha sagt frå om snusbruk i barnehagen. Men det er kanskje ikkje det samme?
![]() |
![]() |
#39 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Ferdiglada
Godt poeng! Da er eg imot snusing i barnehagen.
![]() |
![]() |
|
|