|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisDet høres jo knall ut!
|
|
|
#22 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisVi likte oss ikke på Sunwing på Rhodos, vi synes det var alt for mye folk der
|
|
|
#23 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reislivit: Så du synes det er bra på den resorten i Side? Kan man se havet derfra?
|
|
|
#24 |
|
Duracell
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisNei sier gubben her.. men jeg vil heller si noen rom. Alikevel er det veldig fint der og kort vei til stranda - ca 250 m til stranden.
|
|
|
#25 |
|
Duracell
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisHar sendt deg pm med bilder jeg kokosbolle
|
|
|
#26 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisHvordan er Kreta?
|
|
|
#27 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reis
Så de nå, det ser veldig fint ut.
|
|
|
#28 |
|
Duracell
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisDet var relativt varmt første uka men så ble det mere "leveling" i uke nr 2.
|
|
|
#29 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisEr så usikker nå altså. Vil gjerne ha det mest mulig solsikkert. Noen som har innspill?
|
|
|
#30 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisVi var på Rhodos i juli, Sunwing Resort. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisSer ut som om pga utreisedato vi må velge mellom Mallorca, Kreta, Rhodos eller Tyrkia. Hva ville dere valgt?
|
|
|
#32 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisHb: Ja, jeg vet det, men pga reisedatoen går ikke Gran Canaria eller Egypt.
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisJeg er anti-Tyrkia, og hadde valgt Rhodos. (Men det er fordi jeg har vært der to ganger.) Mallorca føler jeg er noe mer usikkert værmessig, men det er av egen veldig dårlig erfaring. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisJeg er litt lysten på Kreta jeg. Noen som har vært der? Alternativt blir det Rhodos og den resorten i kalithea.
|
|
|
#35 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisDet er jo ikke langt mellom Rhodos og Kreta, men Rhodos ligger et hakk lenger mot øst og er kanskje et hakk mer værsikkert også. Mallorca synes jeg er altfor lite værsikkert så sent i sesongen, og jeg er ingen Tyrkia-fan.
|
|
|
|
#36 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisAjaj, dette blir visst litt dyrere enn jeg hadde tenkt, men det ER vel viktig med hav og bassengutsikt?
|
|
|
#37 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisJeg har vært mye på Kreta i september/oktober. Det er mer enn varmt nok på dagtid, men du tar med en tynn jakke til å bruke på kvelden. Det er ikke alltid det trengs, men noen ganger. Jeg synes det er veldig fint på Kreta, men det er slettes ikke så billig lenger.
|
|
|
|
#38 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisEn annen ting jeg ikke tenkte på før vi dro med minsten: det var absolutt en fordel at stranden bare hadde grov sand/rullesteiner, for jeg innser at finkornet sand hadde vært overalt på hele babyen, på ammepuppene, i vognen, osv, osv. Stranden på Rhodos var sånn sett veldig babyvennlig.
|
|
|
|
#39 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisTakk for råd. Nå ser det ut som om vi må reise 22. i stedenfor fordi mamma har et kurs 30. september, og da blir det kun Rhodos og den resorten i Kallithea. Krysser fingrene for at det går i orden, er avhengig av at mamma kan.
|
|
|
#40 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vi skal til syden med avreise 25./26. september, kan noen hjelpe meg å finne reisStorebror kommer til å elske det. Lollo og Bernie. Pirattokt. Bassenger. Barnebuffet (gratis hvis dere voksne kjøper mat). Det er ekstremt godt tilrettelagt for barn.
|
|
![]() |
|
|