|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?
![]() |
#22 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Forelskelse er en ting - da snakker man mer alvorlige greier, men sånn generelt sett "liker-noen-veldig-godt"-holdning eller "kunne tenkt seg å hoppe til køys hvis sjansen bød seg type"-holdning plager ikke meg om noen kunne finne på å vurdert meg sånn, så fremt ikke personen var veldig usympatisk og ubehagelig. Tror heller jeg hadde vært shallow nok til å blitt smigret. Altså jeg ville ikke vurdert det som en trussel på noen måte, så lenge man gjør seg litt opp noen tanker om hvordan man forholder seg person og til egen partner. Man kan jo ikke utelukke alle her i verden, i tilfelle noen skulle like deg litt bedre enn vanlig. Men å vurdere på hvilken måte man har kontakt og i hvilken setting er nok greit. Hadde liksom ikke troppet opp på besøk alene hjemme hos personen, men forholdt meg hyggelig til vedkommende der man tilfeldigvis møttes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?
Jeg begrenser ikke min omgang med menn, jeg jobber med mange menn. Og jeg har det kjempekult med de mennene jeg jobber sammen med. Men jeg gidder ikke å engasjere meg i menn utenom jobb. Vi har vært sammen i 21 år og jeg har ikke følt at jeg har begrenset meg. Litt i starten kanskje, det var en guttevenn jeg måtte gi opp. Men den guttevennen var forelsket i meg så det var jo døfødt uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Vær deg selv du, og vær slik du alltid er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Hvis han ikke tilkjennegir at han er forelsket, du ikke synes det er ubehagelig og mannen din ikke er sjalu, så skjønner jeg ikke helt hvorfor du skulle begrense kontakten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Pauset
|
Jøss. Dette forundrer meg veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Pauset
|
Så lenge du ikke kan falle for han, så ser jeg ikke helt at dette kan bli så veldig stygt. Denne personen vet du er sammen med en annen, og da regner jeg også med at han respekterer det. Jeg ville i alle fall holdt det inne i meg om jeg var veldig forelska i noen som var utenfor rekkevidde. Og jeg tror ikke jeg hadde blitt så kjempesåret over å kanskje en dag få høre at det ikke kunne bli noe heller... for det kommer vel ikke akkurat som en bombe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Tilpasser tittel
|
Og da er det bra det ikke er et/ har vært et problem.
![]() |
#30 |
Introvert textrovert
|
![]() |
#31 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Det kan jo hende at han oppfører seg annerledes fordi han nå er tryggg på dere begge og føler seg avslappet rundt dere?
![]() |
#32 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Kanskje han er forelsket i mannen din? |
![]() |
![]() |
#33 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Da kanskje han stoler såpass på dere/ deg at han kan være mer seg selv. Jeg ville ikke tatt det for god fisk at han var forelsket om han ikke hadde sagt det selv.
![]() |
#35 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Ja, hvordan merker dere at han er forelsket i dag? :nysgjerrig:
![]() |
#36 |
Erfaren
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?ok det er mange mange små ting vi har alltid vert gode venner på fester har han alltid danset med meg og han blir ganske så klåfingret når han er små full tror at han for bedre selvtillit da nr han drikker. Nå siste festen vi var på var han slik mot alle meg så han bare på leenge og ba meg aldri for å danse eller noe det har aldri skjedd før. Han møter meg ca 5-6 ganger om dagen før han kommer til oss for å jobbe han hilser fra laaang avstand hver gang han ser meg det er nesten flaut. I går var jeg i kaffe rommet og lagde kaffe når han hørte at jeg var der inne (hadde ikke sett meg i hele dag) han LØP inn i rommet nesten pesende. Når han så meg klarte han ikke å slutte å smile i ca 5 minuter. Han jobber kjempe mye og har veldig lite fri mannen min sa at han kunne ta ettermiddagen så han kunne bare dra hjem jeg gikk tur med hundene foran den andre jobben hans og hilste på han mens jeg gikk han sa jeg skulle vente jeg tenkte ja vel han spurtet og skiftet klær i løpet av ca 1 minutt og kom løpende ut så gikk han med meg (uten at jeg ba om det) hele veien tilbake til jobben og satt der og snakket med meg helt til mannen min ble ferdig ca 2 timer i stedet for å dra hjem. Dette har skjedd før men han har alltid skravlet med mannen min og hjulpet han i jobben men nå vek han ikke fra min side. Han greide ikke å slutte å snakke om meg til ingen han snakker om meg til alle snakker om meg til mannen min til og med osv osv . Det er mange små ting som har forandret seg i løpet av de siste to månedene. Vi har vert venner i 5 år nå han har hele den tid jobbet sammen med mannen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
By the Sea
|
Signerer disse innleggene - veldig.
![]() |
#38 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi som leser trenger noen , og . Komma og punktum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Erfaren
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?beklager skriver på den helt nye telefonen min og det blir en del feil på den :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Eg må berre svare litt på denne. Det er vel ikkje heilt vanlig å ha vennar av motsatt kjønn som en reiser på hytteturar/feriar med? Om min kjære hadde komt og fortalt at han skulle på hytta i helga sammen med ei venninne hadde eg trudd det hadde rabla for han. Så eg er enig med Superior.
![]() |
![]() |
|
|