|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Bare privatturer for mitt vedkommende:
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 04-09-10 kl 19:24. Årsak: glemte én tur |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Ingen i år, har valgt bil og tog. Har dessuten litt flyskrekk så prøver å unngå det. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Ingen, sist var i mai i fjor. Før det var det vel 2år siden. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Åtte - privat. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?En med jobben, Oslo-Trondheim tur-retur. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?i hvertfall 2 stk - tur-retur Gran Canaria. Og jeg har i vært i Stockholm på jobbreise, men greier ikke å huske om det var i år eller i fjor. Muligens i år.
|
|
|
#28 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Jeg har hatt 4 tur/retur til Danmark og en enveis innenlands så langt i år. Jeg skal til Milano om 2 uker og så skal jeg nok minst 1 kanksje 2 turer til utenlands før året avrundes med en innenlandstur i jula. Og jeg som er redd for å fly.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?t/r Nederland og t/r Tenerife. Henholdsvis jobbrelatert som i kurs i ferien min og en ren ferietur. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Altfor mange, minst 10 ... bare 3 av de jobb.
|
|
|
#32 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Tur/retur Bergen engang bare.
|
|
|
#33 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Ingen. Sist gang jeg tok fly var til kreta og hjem da i 2007.
|
|
|
|
#34 |
|
WF: BNBE
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?I år har jeg ingen. Jeg flyr bare privat, og i år er lillebror i en lite flyvennlig alder, så vi drøyer de store feriesprellene til neste år. I 2009 fløy jeg t/r Spania og t/r Dominikanske republikk (med en mellomlanding).
|
|
|
|
#35 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Et vanlig aar for meg innebaerer 2 T/R intercontinentale flygninger og 5-6 T/R Europeiske flygninger ifm. ferier og familiebesök. Mannen flyr i bötter og spann ifm. jobben. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Jeg har vært på fire utenlands flyturer tur/retur (evt. åtte flyreiser hvis dere teller sånn), alle var private turer. Har ikke hatt noen innenlands flyturer dette året tror jeg. Sist redigert av Filifjonka : 04-09-10 kl 17:36. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Tre.
|
![]() |
|
|