|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?4, privat :-) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Jeg tror ikke jeg reiste med fly første del av 2010. Muligens noe innenriks. Men siden mai har jeg hatt fem flyreiser (USA, 2 x Vestlandet, Valencia og Amsterdam). Høsten byr på ytterligere fem reiser, med tre innenriksreiser, en i Europa, og en til Sør-Amerika. Og så jeg som ikke liker å fly da. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Vi har hatt 1 flytur i år i forbindelse med sommerferien til Spania. Blir muligens en til hvis jeg og mannen får til en storbyweekend snart.
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?En interkontinental på ferie.
|
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Ingen i år, har valgt bil og tog. Har dessuten litt flyskrekk så prøver å unngå det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Ingen, sist var i mai i fjor. Før det var det vel 2år siden. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?En tur-returreise til Trondheim (jobb). |
|
|
|
#10 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Jobbsammenheng
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 04-09-10 kl 22:15. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Åtte - privat. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?i hvertfall 2 stk - tur-retur Gran Canaria. Og jeg har i vært i Stockholm på jobbreise, men greier ikke å huske om det var i år eller i fjor. Muligens i år.
|
|
|
#13 |
|
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Flyturer? 3 x tur/retur, så 6 turer da. To utenlands og en innelands. Skal utenlands en tur til i slutten av september. Alt privat.
|
|
|
#14 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Bare privatturer for mitt vedkommende:
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 04-09-10 kl 19:24. Årsak: glemte én tur |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Jeg har hatt 4 tur/retur til Danmark og en enveis innenlands så langt i år. Jeg skal til Milano om 2 uker og så skal jeg nok minst 1 kanksje 2 turer til utenlands før året avrundes med en innenlandstur i jula. Og jeg som er redd for å fly.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?t/r Nederland og t/r Tenerife. Henholdsvis jobbrelatert som i kurs i ferien min og en ren ferietur. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Tur/retur Bergen engang bare.
|
|
|
#20 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor mange flyturer har du tatt hittil i år?Et vanlig aar for meg innebaerer 2 T/R intercontinentale flygninger og 5-6 T/R Europeiske flygninger ifm. ferier og familiebesök. Mannen flyr i bötter og spann ifm. jobben. |
|
|
|
![]() |
|
|