|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Spøk til side da.. får være litt ordentlig. På selve dagen da jeg fylte 40 år så var ei av venninende mine, dattera hennes, jeg og mine to englebarn på cruise med Color Magic, min tante og min "liksom-tante" var også med - uten at jeg visste det - og min mor var på jobb. vi spiste nydelig middag, og servitørene sang bursdagsangen for meg (inkl min mor) - en fantastisk feiring. Søndagen etter hadde vi åpent hus for kollegaer, naboer, venner og familie, og en lørdag seinere den sommeren hadde vi invitert "de nærmeste" vennene våre. Det var tre kjempefine feiringer !
|
|
|
#5 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg hadde jentefest. Vi var 14-16 damer, og jeg jagde de siste ut døren i firetiden om morgenen.
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Vennefest
|
|
|
#7 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Synes Note sin ide var god jeg Estrella.. inviter nå og ha festen til våren
|
|
|
#8 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Ja, da skal det feires. Og samtidig skal jeg feire at jeg har store barn. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Ja, hadde skikelig fest.
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg hadde en forholdsvis stor fest (rundt 25 stykker, venner og familie, i et leid lokale) da jeg fylte 40 i vår. Det var utelukkende fordi jeg hadde lyst selv, det var ingen andre som forventet det eller hadde noe med avgjørelsen å gjøre. Og det var veldig hyggelig.
|
|
|
#11 |
|
Javel
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jepp, her hadde vi skikkelig fest i heimen. Var vel noen og 30 stk og de siste gikk vel hjem i halv syv tiden på morgenen. Så jeg tror det var vellykket.
|
|
|
|
#12 |
|
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg feiret 40 årsdagen på ferietur, sammen med kun mann og barn. Vi spiste kake og drakk kaffe og brus, akkurat som andre bursdager.
|
|
|
#13 |
|
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Mannen og jeg planlegger felles lag når vi blir 40. Synes det er veldig greit å kunne ha skikkelig fest av og til.
|
|
|
#14 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Nei hadde ikke det. Hadde vel tenkt å ha men så mista jeg hele motet. Vet liksom ikke hvem jeg skal be eller hva jeg skulle gjort. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg dro på to-døgns hotellopphold med SPA helt alene. Og har aldri angret på det. Men nå er jeg veldig kjedelig anlagt. |
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Ja, det tror jeg at jeg vil. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg satser på at vi feirer 40 årsdagene våre når den tid kommer, en felles "80-årsfest" kanskje? (Det er en mnd og 3 dager mellom min og mannens bursdag, nemlig, vi er like gamle)
|
|
|
#19 |
|
Epikur
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Jeg feiret 36-årsdagen min også, jeg.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?20-årsdagen: gravid. |
|
|
|