|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Finnes det papprør med stor diameter?
Nei, dessverre, men jeg har store planer om å kjøpe den nå før loppissesongen. Hvis du skal ha mange høyder ville jeg ha brukt stifter.
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Finnes det papprør med stor diameter?Stifter? Men da er man vel avhengig av at man har motstand på andre siden? Hvilken type stiftemaskin tenker du? Utrolig sterk dobbeltsidig teip høres fint ut. Har den noe navn? Tror du de har sånn også på biltema? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Finnes det papprør med stor diameter?
Den tapen jeg bruker selges på Würth (håndverksbutikk), den på Biltema har jeg aldri prøvd..
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Finnes det papprør med stor diameter?Her må det til et bilde av skohyllen, kjenner jeg.
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Finnes det papprør med stor diameter?Jeg har STOR tro på prosjektet! Jeg skal lage en tilsvarende, *må bare få mannen til å forstå hvor FANTASTISK denne skohyllen er!* Jeg er overbevist om at den blir PERFEKT!
![]() |
#18 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Finnes det papprør med stor diameter?Jeg har lyst til å prøve meg på de knaggene som er støpt i en lyspære også jeg da
![]() |
|
|