|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du blitt lurt på finn.no?Nei, men jeg betaler heller aldri noe på forhånd. Gidder ikke motta ting i oppkrav heller. Bor de ikke nære nok til at jeg kan hente det, kjøper jeg ikke.
|
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Har du blitt lurt på finn.no?Nesten.
|
|
|
|
#3 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt lurt på finn.no?
Den kan vel faktisk hende at den hadde vært borte i posten? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Nope, for posten hadde aldri registrert den savnet
|
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Har du blitt lurt på finn.no?Nei, men jeg har bare kjøpt ting jeg har hentet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Har du blitt lurt på finn.no?Nei, og jeg har handlet mye.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt lurt på finn.no?Nei, det har jeg ikke, men så har jeg ikke handlet så mye på Finn heller og de gangene jeg har handlet har jeg brukt payex. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Har du blitt lurt på finn.no?Venninnen min får ikke svar på mailene når hun etterspør varen. Jeg har sendt mail på samme varen og fikk svar med en gang - da var den liksom ikke solgt.
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har du blitt lurt på finn.no?Jeg har villet meldt inn vedkommende til finn.
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Har du blitt lurt på finn.no?Hun skal gjøre det også, Bauche. Nå har hun visst sporet opp vedkommendes riktige navn og funnet bloggen og FB siden hennes.
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt lurt på finn.no?Nei,aldri.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Har du blitt lurt på finn.no?Nei, aldri på Finn, men flere ganger på Ebay og handler aldri mer på Ebay etter siste gangen.
|
|
|
#16 |
|
*_*
|
Sv: Har du blitt lurt på finn.no?Aldri blitt lurt. Det har imidlertid vært mye krøll med varer jeg har blitt lovet som deretter har blitt solgt før jeg har rukket å hente dem. Jeg har dog ikke forhåndsbetalt, og det har jeg som en regel at jeg aldri skal, heller.
|
|
|
|
#17 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Har du blitt lurt på finn.no?Vi betalte for en bærbar PC som aldri kom. Da vi anmeldte selgeren viste det seg at han hadde mange anmeldelser på seg og han hadde brukt mange forskjellige navn. Han ble tatt tilslutt, men pengene har vi ikke sett. Vi fikk tilsendt oversikten over alle som var blitt lurt og hvor mye de hadde blitt lurt for, og det var ikke småtterier.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi var ute for noe lignende. Det var også en bærbar PC som aldri kom, han som solgte lovet og lovet at han skulle sende den osv. Tilslutt anmeldte vi han. Hørte ikke noe fra politiet på årevis, men fikk for en stund siden brev om at han hadde erkjent å ha svindlet oss og en annen. Kom ikke fram om han hadde blitt dømt eller hva som hadde skjedd, men han skyldte oss i hvert fall pengene nå. Skal få pengene gjennom Statens innkrevingssentral, men tviler egentlig på at det skjer. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
etterpåklokest
|
Ja, det der er utrolig irriterende. Jeg har begynt å selge ting på oppslagstavla på intranettet på jobb i stedet, det tar lenger tid, men de som vil ha varene følger i alle fall opp. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har du blitt lurt på finn.no?Nei, ikke direkte. Men gudbedre hvor mange der inne som ikke kjenner til alminnelige prinsipper i norsk avtalerett. Dvs ringer og bekrefter at de kjøper noe - man avtaler levering - så skjer det itteno - og når man tar kontakt så "har de ombestemt seg..."
|
|
![]() |
|
|