|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg er ikke særlig begeistra for verken alkohol- eller cannabisrusen, men tror kanskje en mer sentralstimulerende rus hadde vært mer i min gate. Hadde gjerne forsøkt å tygge noen cocablader hvis jeg hadde vært på tur i S-Amerika. Nå virker jo ikke alkoholrus sløvende på meg etter et beskjedent inntak, men jeg hater virkelig ting som gjør meg trøtt og sløv. Inkludert tung/feit mat som komle, kjøtt i brun saus, ertesuppe etc. Og jeg er virkelig avslappa og fnisete nok uten alkohol. Tro meg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg synes det er deilig å være "fløyelsbrisen", som du kalte det. Fredager synes jeg det ofte er enormt deilig å synke ned i sofaen med rødvin og bli døsig og slapp og sigen.
|
|
|
#4 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?"I min ungdom" likte jeg godt følelsen etter et par glass, men det er ikke noe jeg savner.
|
|
|
|
#6 |
|
villende
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg blir skikkelig fyllesjuk hvis jeg drikker bare litt for mye (og det er lenge før jeg blir full), og siden jeg føler at jeg har vært nok kvalm for et helt liv etter syv måneders svangerskapskvalme med minste, så foretrekker jeg å holde meg på "light buzz"-stadiet (er det det som kalles "fløyelsbrisen"?) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg tror light buzz og fløyelsbrisen er det samme, ja.
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg drikker vel meg både full og brisen jeg.
|
|
|
#9 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg elsker å være brisen, det er herlig. Men jeg liker ikke å være for brisen. Det gjelder å finne en balanse i forhold til hvor mye man tåler, og etter snart 37 år på planeten, hvorav over 20 av de har - ved mer eller mindre hyppige anledninger, gitt meg en god pekepinn på hva og hvor mye jeg tåler i forhold til dagsformen, så vil jeg kalle meg selv erfaren på området. Sist redigert av Fruktflua : 09-09-10 kl 13:42. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?To-tre glass vin er det optimale for meg - samtidig er det veldig morsomt med mer en gang i blant også.
|
|
|
#12 |
|
Kald på føttene
|
Mitt inntrykk er at dette er helt ok, det er vel mer det motsatte som får folk til å reagere. Jeg liker ikke smaken på alkohol, jeg liker ikke tanken på å rus og å miste kontrollen, og jeg er ikke så innmari glad i selskaper hvor alkohol spiller en vesentlig rolle. Bill mrk: kjip og kontrollfreak.
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg har også veldig kontroll på når jeg skal stoppe før det tipper over.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Det ser ut for at jeg og Madam Mim har samme syn på alkohol.
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Ja-takk, begge deler. Full, brisen, eller edru: En tid og sted for alt, men jeg foretrekker vel ikke en av tilstandene, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker ikke å bli så møkkings at det svimler og jeg sjangler og snøvler. Men jeg liker å bli litt fullere enn bare brisen. :harry:
|
|
|
#17 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Dette så jeg nå, og det uttrykker faktisk ganske presist hva jeg føler om saken også. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
I mål
|
Jeg har det også sånn. Men ettersom jeg med årene blir mer og mer fyllesyk, også etter relativt små mengder, blir det ikke så ofte lenger. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker skravlebrisen. Og noen ganger liker jeg småfull også.
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Jepp.
|
![]() |
|
|