Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kåpehjelp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 17:18   #21
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåpehjelp

Ikke Desigual.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:47   #22
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Benetton pleier å ha klassiske, fine ullkåper i fine farger.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 19:39   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne var grei da. Vila.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 19:41   #24
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enne fra Hild Rief (på tilbud) er kjempefin. jeg har sett den RL og ønsker meg den intenst...

Gammel 09-09-10, 19:44   #25
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Boden, selvfølgelig! Litt dyrere, men..

(170 pund)

(180 pund)

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 20:06   #26
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Benetton pleier å ha klassiske, fine ullkåper i fine farger.

Enig, det skulle jeg også foreslå.

Gammel 09-09-10, 20:07   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Enne fra Hild Rief (på tilbud) er kjempefin. jeg har sett den RL og ønsker meg den intenst...

Den var fin ja
Nettbutikk da?

Gammel 09-09-10, 20:08   #28
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har jo ikke peil på mote what so ever, men jeg kunne omtrent ha drept for den sorte Desigualkåpen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 20:15   #29
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Den var fin ja
Nettbutikk da?

https://hildrief.no/index.php?page=w...oductdisplay=1

Ganske mye fint her altså - og salg

Gammel 09-09-10, 20:16   #30
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Jeg fant denne fra Desigual i sted. Den koster ca 700 kr + porto.

Men usikker på str på disse kåpene i grunn.

Disse hadde vært kjempefine uten de fargemønsteret på ryggen og fremme på kåpen.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 20:20   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Hør med Dragen hva hun synes om denne kåpen, du.

Åh?! Ka då?!

Gammel 09-09-10, 20:22   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

https://hildrief.no/index.php?page=w...oductdisplay=1

Ganske mye fint her altså - og salg

Du har sett en irl og?
Det var iallefall fin fasong på den.
Men det var fargen da... LITT knæsj?

Gammel 09-09-10, 20:26   #33
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Du har sett en irl og?

Ja, en nabo har den. Hun har ganske samme farger som deg. Den er dypere sjøgrønn enn det ser ut på bildet og knappene er fin perlemorgrønn. Utrolig flott.

Et annet bilde - ikke at det yter kåpen rettferidghet heller, men greit å se den på mennesker om ikke annet

Gammel 09-09-10, 20:26   #34
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har sett en irl og?

Kusina til Blåmann har denne, og hun er superfornøyd med den. Hun får masse komplimenter hver gang hun bruker den, sier hun.

Gammel 09-09-10, 20:29   #35
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hvor fant du de Desigualkåpene så billig?
De er jo svindyre, og så-å fine!
De er forresten veldig små i størrelsen, jeg bruker en 36/38 til normalt og måtte opp i 40/42 i desigualkåpe.

Gammel 09-09-10, 20:31   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hvor fant du de Desigualkåpene så billig?
De er jo svindyre, og så-å fine!
De er forresten veldig små i størrelsen, jeg bruker en 36/38 til normalt og måtte opp i 40/42 i desigualkåpe.

Dette er her: http://www.que-mepongo.com/PBSCCatal...FRIqDgodH0xNGw

Men så kommer jo toll og dilldall.
Men et var tilbud på de da.

Gammel 09-09-10, 20:33   #37
Slettet bruker
Passiv

Standard

Desigual er knøttsmå, jeg bruker normalt 42, og måtte opp i 46 i kåpestørrelse. Men nydelige er de.

Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 20:40   #38
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, en nabo har den. Hun har ganske samme farger som deg. Den er dypere sjøgrønn enn det ser ut på bildet og knappene er fin perlemorgrønn. Utrolig flott.

Grønn? Den må da være kongeblå?

Gammel 09-09-10, 20:41   #39
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ang Desigualkåpene, så er det stor forskjell i størrelsen. Jeg har prøvd endel ulike, og både med sommer- og høstkolleksjonen så opplevde jeg at de med glidelås var trangere på overkroppen enn de med knapping på sidene. Jeg har en høstvariant med knapping på sidene og har str 44 - vanligvis bruker jeg 42 på overkroppen, kanskje 40 om det er romslig.

Jeg har en svart kåpe som jeg kjøpte på Lindex av alle steder for i alle fall tre år siden. Den er like fin fortsatt, utrolig anvendelig og jommen var den billig også. Moralen: skatter dukker opp på de merkeligste steder og når du minst venter det.

Gammel 09-09-10, 20:42   #40
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Da har jeg vært vill og gal og bestilt meg denne!!!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.