|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Jeg var på ferie med mannen min. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Var høygravid og hadde akkurat kommet ut fra svangerskapskontroll da jeg fikk vite hva som hadde skjedd. Det var ingen god dag, moren min fikk en kreftdiagnose samme dagen, og hormonell som jeg var, så jeg for meg poden vokse opp uten mormor, i en verden full av terror. (Det har gått helt fint med moren min altså)
|
|
|
#3 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Jeg var nyforelsket og vi hadde vårt andre møte. Vi var i hans leilighet og tv'n kom ikke på før ganske sent på ettermiddagen/kvelden, så vi var vel omtrent de siste som visste noe
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Jeg hadde vært på forelesning akkurat da det skjedde så jeg hørte det ikke før på bussen den ettermiddagen. Alle ble helt stille og begynte å kikke på hverandre, "hører du det jeg hører nå?". Det var en helt merkelig stemning på en buss som ellers pleier å være bråkete og full av travle folk på vei hjem fra jobb og skole. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Mannen og jeg var nyforelskede og og satt tett omslynget i sofaen (jeg husker at begge hadde fri fra jobb) og drakk te og hadde på tv i bakgrunnen. Plutselig så vi at et fly kjørte inn i WTC på CNN. Vi skjønte rett og slett ingenting, og en lang stund satt vi bare måpende foran skjermen. Det var surrealistisk. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Mannen var bortreist og jeg hadde nettopp kommet hjem fra jobb og barnehage. Hadde treåring, femåring og baby i magen. Mamma ringt og sa at jeg måtte se på tv og jeg husker at ungene fikk kjeks til middag for jeg måtte følge med. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?
Du må ha vært stor. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Jeg tuslet gatelangs i Madrid og stoppet utenfor en svær Sony store og ble stående å se på bildene fra de brennende skyskraperne i New York på store flatskjermer i det enorme butikkvinudet. Det var svært frustrerende husker jeg å ikke kunne språket slik at jeg fikk kommunisert med den store folkemassen det ble etterhvert ..
|
|
|
#10 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Jeg var på dagvakt og resten av kvelden satt jeg og kikket vantro på TV. Det var ganske spesielt da vi flyttet dit året etter.
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Jeg satt høygravid i bilen uten for Jysk og hørte på radioen, og trodde det var et småfly som hadde kræsja. Kom hjem og ble sittende foran CNN og så bildene om og om igjen, og tenkte som så mange andre på den grusomme verden jeg snart ville bringe et barn inn i. Det var tøft. |
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Jeg hadde vært på skolen, og gikk hjem. Gikk innom resepsjonen (bodde på studenthjem) for å se etter kjæresten (som jeg nå er gift med) og der gikk jeg rett på cnn eller noe tilsvarende på storskjerm (type projektor mot hvitmalt vegg normalt brukt til filmkveld) Jeg kom inn i det de viste det første flyet kollidere, og trodde først det var en film.
|
|
|
#14 |
|
intro
|
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Det var en vanlig dag på jobben - hos datafirmaet som var min første arbeidsgiver, og som for øvrig gikk dukken noen måneder seinere. Litt før arbeidsdagens slutt begynte noen kollegaer å rope fra rommene sine at det hadde skjedd en uforklarlig ulykke i New York. Det tok litt tid før det begynte å demre for oss hva som foregikk.
|
|
|
|
#15 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Jeg var lagt inn på Observasjonsposten for gravide. Lå og slappet av i sengen da jeg fikk vite av hun jeg delte rom med at et fly hadde styrtet inn i WTS. Jeg trodde det da dreide seg om en ulykke. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
♡
|
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Jeg tenkte som du, Arkana.
|
|
|
#17 |
|
Originala
|
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Jeg husker ikke hele dagen, men jeg husker at jeg var i butikken, og det var en helt snål atmosfære der. Helt rolig, og da jeg kom til kassa, fikk jeg knapt kontakt med de i kassa, for de stirret måpende på en tv-skjerm som viste det første flyet i en skyskraper. Jeg betalte og dro hjem. Jeg slo på tv-en, og mannen (da samboeren) min og jeg satt og så på det som skjedde. Helt surrealistisk. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Jeg kom tidlig hjem fra jobben, skrudde på pcen der jeg hadde Aftenposten som startside ... Jeg skjønte ikke omfanget av det hele der og da.
|
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Jeg var 17 år og gikk i andre klasse på videregående. Jeg og kjæresten min hadde kommet hjem og surfet litt på nett og da var det overalt. Uvirkelig.
|
|
|
#20 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?Jeg og ei venninne kjørte søppel. Hun fikk en tekstmelding om at hun måtte se på tv eller høre på radio, vi slo på radioen og da hørte vi det. Jeg tror imidlertid ikke vi skjønte omfanget før vi kom hjem og så det på tv.
|
|
![]() |
|
|