|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Tips! KK uke 7Jeg vil bare tipse om at KK uke 7 (kommer i salg denne uken, med mindre man abonnerer for da har man fått det alt) har en reportasje om assistert befruktning. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Titter innom
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bærum
![]() ![]() |
Sv: Tips! KK uke 7hehe, synes artikkelen er utrolig bra. Jeg vet hvem det er som er intervjuet |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips! KK uke 7
Enig med deg! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Titter innom
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bærum
![]() ![]() |
Sv: Tips! KK uke 7
Takk Suers! Synes det var tøft å lese det selv, selvom jeg jo kjenner historien inn og ut |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips! KK uke 7Jeg kjøpte og leste. Det var en sterk historie. Noen av mine nærmeste venner skal snart i gang med IVF etter mer enn fire års prøving. Jeg tipset henne om artikkelen før jeg hadde lest den, men vet i etterkant ikke om det var så lurt. Jeg er redd hun skal miste motet. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips! KK uke 7Har kjøpt bladet i dag, for jeg kjenner hun som ble ny.
|
|
|
|
#14 |
|
Tåler regn
|
Sv: Tips! KK uke 7Ønsk dem masse lykke til!!!! Vet hvor tøft det er, da det tok oss 10 prøverørsforsøk, 8år og kr.250.000 før vi fikk vår etterlengtede prinsesse |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Tips! KK uke 7Det høres ut som en bra artikkel, jeg skal jammen spandere på meg et KK denne uka. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tips! KK uke 7Det synes jeg er helt riktig. Når man er gravid, er man ofte veldig sårbar og emosjonell, jeg klarer ikke å lese eller høre om noen slike triste historier. :hormonell:
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 13-02-07 kl 00:19. Årsak: Presiserer |
|
|
|
![]() |
|
|