Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-23, 23:59   #381
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Nå var dette ment som en kommentar til måten Høyre fremstiller Erna på i etterspillet. Jeg tror verken hun er naiv, eller lettlurt, og synes hele fremstillingen blir noe 'patetisk' i mangel av et bedre ord.
Forøvrig mener jeg at det var mange ting, helt siden pressen stilte spørsmål i 2014, og flere ganger fremover, som burde fått alarmen til å ule. Man kan velge lukke øynene for det man ikke vil se.

Tiltredes!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-23, 06:19   #382
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.671
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg synes ikke det å stole på ektemannen din, som tilsynelatende holder seg innenfor regler, er synonymt med naivt og lettlurt.

Problemet her er jo at det var en del hint om at han ikke gjorde det, i løpet av hennes regjeringstid. Og da er det rimelig naivt å bare lukke øynene.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-23, 06:43   #383
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.030
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

PMS og bedre å ta det ut på FP enn sambo? (Og så trodde jeg at sånne aksjenontoer var noe man måtte logge inn på, ikke noe alle hadde tilgang til).

Noen fordeler med å være helt ferdig med mensgreiene er det.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-23, 07:45   #384
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Sitat:

Dette må man tro på, for å tro på Solbergs forklaring, ifølge Høyres tidslinje:

Sindre Finnes fortalte ikke Solberg om omfanget av sine aksjehandler fra første sak kom opp den 30. august, til 12. september.

Høyre fikk ikke med seg en sak i Finansavisen 1. september, der det avsløres aksjehandel fra Finnes i langt større grad enn tidligere kjent.

Solberg gikk ni dager, med mange spørsmål fra media, før hun ba ektemannen om å legge fram bevis for sine påstander. I disse ni dagene trodde hun blindt på sin mann.

Solberg mente det var en dårlig idé å lage en begrenset oversikt tre dager før valget.

10. september er Solberg og Finnes sammen for første gang på dagevis. Solberg spør hvordan det går med oversikten. Finnes sier han jobber med oversikten sammen med Jon Christian Elden. Solberg graver ikke nærmere i saken, og spør verken om cirka hvor mange aksjehandler det er snakk om, eller om å få se et utkast av listen.

Solberg lot Finnes holde på alene med listen i fire døgn, før hun på femte dagen ba en Høyre-ansatt (Lars Øy), om å hjelpe til.
Det tar dagevis å hente ut aksjetransaksjoner tilbake til 2013, selv om enkelte eksperter mener det tar minutter eller timer.

https://www.nettavisen.no/okonomi/de...box=1695151865

Denne saken her oppsummerer min skepsis.

Eg synes ikkje Solberg virker naiv i dette. Eg synes det virker som om ho har satt valet høgare enn kva ho har prioritert aksjene. Det vitner ikkje om å vere naiv og lurt av ekstefellr, men om dårleg dømmekraft og prioriteringar som ikkje inngir tillit.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-23, 12:36   #385
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.911
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Titredes, nokon.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-23, 20:32   #386
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.671
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Denne teksten var ganske morsom da.

https://www.iharstad.no/seriost-hvor...sKW49idDfXrVmk

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-23, 20:51   #387
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.887
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-23, 21:52   #388
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.911
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Ser debatten med et halvt øye. Er det altså beløpet som avgjør om hun er inhabil eller ikke?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-23, 22:07   #389
Bonzai
Superaktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 306
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Hun er så fryktelig arrogant. Tenk hva hun har krevd av NAV-klienter. 50 000kr er altså ikke nok penger å være inhabil.Føler hun er mest skuffet over å ha blitt fersket.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-23, 22:48   #390
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.490
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Men altså fy søren så rolig flink hun er selv etter den maratondagen med intervjuer med virkelig til dels helt syke spørsmål.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-23, 23:23   #391
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.307
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Ja, hun svarer godt for seg, og setter også grenser. Jeg tror ikke Asheim når henne opp til anklene engang. Mest imponert er jeg over hvordan hun klarer å beskrive at han ikke var åpen med henne uten å bli sjofel eller kalle han en løgner.

Det sagt så var det skuffende lite press på hvorfor det ikke kom frem før valget…hun har fått satt premissene for intervjuene selv.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror

Sist redigert av meisje : 22-09-23 kl 04:55.
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-23, 02:32   #392
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Og… hun har ikke «sykmeldt seg». Som jo ofte er det vanlige når offentlige personer utsettes for (velfortjent) tøft mediekjør.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-23, 07:31   #393
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.902
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg tror dette handler om øynene som ser. Jeg så Debatten og intervjuet med både NRK og Tv2 i går og jeg synes hun ikke hun er flink, men ufattelig arrogant. Jeg synes også at spesielt debatten, men også de andre intervjuene bar preg av at hun/Høyre har satt dagsorden og bestemt innholdet. Jeg hadde forventet meg en langt tøffere utgave av Fredrik Solvang enn vi så. Det der var bare rart.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-23, 07:49   #394
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.671
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Ja, det er lett å være rolig og avslappet når man har fått lov til å bestemme hvilke spørsmål man skal få og Debatten er gjort om til Lindmo/God kveld, Norge.

At hun ikke er sykemeldt sier da ingenting om henne, annet enn at hun ikke er syk. Vi kan virkelig ikke delta i å mistro syke folk. Bra for henne at hun ikke er syk, hun er heldig som har god helse.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-23, 08:00   #395
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg måtte gjøre en poll. http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=212555 Skal Erna trekke seg selv eller er det opp til partiet? NB! Tenk på at hun er partileder, ikke statsminister eller annen minister.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-23, 11:21   #396
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.252
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Denne teksten var ganske morsom da.

https://www.iharstad.no/seriost-hvor...sKW49idDfXrVmk

Herlig tekst.

Trygve Hegnar skrev i gårsdagens leder i Finansavisen at 1,8 millioner ikke er "ganske mye penger". I realiteten sammenligner han det å tjene 1,8 millioner på aksjer med de 30-40 millionene som deles ut til Lotto- eller Extra-vinnere hver uke. DET mener han er mye penger. "Vi må ikke helt miste bakkekontakten i Finnes-saken."

Jeg forstår ikke helt sammenligningen, men føler han også er ganske så langt inn i priviligert-bobla.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-23, 22:20   #397
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Herlig tekst.

Trygve Hegnar skrev i gårsdagens leder i Finansavisen at 1,8 millioner ikke er "ganske mye penger". I realiteten sammenligner han det å tjene 1,8 millioner på aksjer med de 30-40 millionene som deles ut til Lotto- eller Extra-vinnere hver uke. DET mener han er mye penger. "Vi må ikke helt miste bakkekontakten i Finnes-saken."

Jeg forstår ikke helt sammenligningen, men føler han også er ganske så langt inn i priviligert-bobla.

Det er jo selvfølgelig mye penger, men fet er uke sikkert timelønna er så høy at det gjør Nor. Det er jo over mangfoldige år.

Men problematisk på så mange vis, det er ikke det. Og selv om de ikke får tatt han i innsidehandel, så tror jeg da at han har fått med seg et og annet både gjennom egen jobb, konas jobb og svigerinnas jobb. Og kanskje var det nettop derfor det var så viktig å holde det skjult. Rene spekulasjoner selvsagt, men rett og slett vanskelig å se for seg at han ikke har plukket opp noe av verdi.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-23, 22:48   #398
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

På vegne av demokratiet og fremtiden så syns jeg hun oppfører seg uansvarlig. Hun burde gått av og tatt støyten for de som kommer etter. Det samme med Huitfeldt. Når våre øverste ministere skylder på andre og bortforklarer ansvaret sitt, hvorfor skal vanlige folk bry seg om rett og galt da? Jeg tror alle disse politikersnuskeriene kommer til å få konsekvenser for den respekten og tilliten til systemet som er så unik i Norge. Ikke i morgen, eller neste uke, men på sikt og gradvis.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-23, 23:10   #399
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg må si jeg fant 'Nytt på nytt' meget underholdende i kveld.
Debatten her om dagen var derimot tannløs, og jeg synes det er uheldig når den typen program på statskanalen blir nesten kosetv, og ikke tar ansvar for å få frem flere av sakens sider.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-23, 23:27   #400
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.030
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg ser ikke så mye TV til vanlig, men slo også på Nytt på Nytt i kveld PK. Og tenkte det samme som deg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no