|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#381 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
© All rights reserved
|
Takk for informativ lenke, denne artikkelen hadde jeg ikke lest før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Passiv
|
Neida. Jeg snakker med to tunger. Og to hjerter og fire nyrer. :gravid: |
![]() |
![]() |
#385 |
© All rights reserved
|
Jeg kan bare signere alt over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg falt spesielt for en annen artikkel på siden. Der fant jeg nok en link til et mesterverk men toppen av argumentasjon er følgende
http://www.folkets.info/2011/tjukkere-barn/#comment-215 |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Introvert optimist
|
Jeg registrerte også den der og kom til samme konklusjon.
![]() |
#388 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Tja, jeg opplevde å få kraftig motbør omtrentlig rundt innlegg 10. Blei først litt overrasket, jeg hadde bare sagt noe jeg trodde "alle" visste. I steden for å sette meg ned og sutre, leste jeg motbørinnleggene en gang til. Og gjett hva? Sitron (savner henne ennå) og de andre spurte etter kilder. Det var lærerikt for meg og jeg er blitt mye bedre på å sjekke før jeg skriver på FB og andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Og jeg signerer bare deg...
![]() |
#390 |
Pauset
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenHm. Rart å komme inn å lese denne tråden og se at et nytt medlem har rukket å bli upopulær og få en masse røde prikker allerede etter ett innlegg. Er dette en veldig bra måte å si i fra på altså? |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() |
#392 |
Passiv
|
Og omfanget den saken fikk er såpass skremmende stort at det burde være en tankevekker før man setter igang lignende rykter. |
![]() |
![]() |
#393 |
Ringskrømt
|
Oi, tror du har sitert feil. Det var Pida som stilte spørsmålet.
![]() |
#394 |
Glamorøs
|
Om det har vært for mye utdriting i tråden skal jeg ikke gå inn på, men jeg er uenig i at det holder å rapportere og slette. Argumentasjonen overbeviser nok ikke folk som Venhild, men siden denne tråden nå kommer høyt opp på søk kan den gi motvektsinfo til andre som søker informasjon.
![]() |
#395 |
Skal rømme
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenDefinisjon på mobbing (som bla brukes av arbeidstilsynet og skoler):
![]() |
#396 |
Nå også i farger
Jeg er på samme sted som Fløyel (?), 007 og Carrera. Først og fremst fordi vaksinen er så ny, og at ekspertene strides. Det året min eldste skulle få den leste jeg MYE om vaksinen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Nå også i farger
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenOg så vil jeg si en ting til, det blir nok MYE enklere for meg å ta stilling til dette når snuppa på 6 år skal ha den, enn når eldste jenta skulle få den og det stormet som verst i media og hvor_har_du. |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenMen, noe jeg ikke forstår helt. Anbefaler ikke Folkehelseinstituttet å innføre HPV-vaksinen i det vanlige vaksinasjonsprogrammet? Jeg leser at Nasjonalt råd for kvalitet og prioritering i helsetjenesten, på forskning. no, at norske, europeiske og amerikanske helsemyndigheter anbefaler denne vaksinen, så hva er det da for ola dunk å lese seg opp om? Jeg skjønner at man vil sette seg inn i hva det er, naturligvis, men det skremmer meg nesten like mye som med vaksinemotstandere som Venhild, når normalt oppegående mennesker må finne ut for seg selv om de kan out-smarte ekspertene på området. For hvorfor ellers er man usikker på dette?
![]() |
#399 |
Tidsklemma
|
Det er vel ikke vaksinen i seg selv man er usikker på, men langtidseffekten av den. Man vet at vaksinen virker, men man vet ikke at den også virker om 15 år, 20 år osv .. Og det mange tenker da er at kanskje vaksinen blir en hvilepute for mange og dermed ikke går ofte nok til GU når de er voksne og får tatt celleprøver.
![]() |
#400 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenMed mindre jeg leser gammel infor da? Jeg har ikke satt meg sånn veldig inn i dette, er en stund til enda, men det jeg nå leser av seriøse artikler taler hvert fall for seg selv.
![]() |
Emneord |
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker |
|
|