|
|
#382 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Hjemmelaget pizza med kyllinfilet oppå, det er så godt
|
|
|
#383 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Taco.
|
|
#385 |
|
Borte
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag skal vi ha lasagne med salat og nybakte olivenbrød ved siden av.
|
|
#386 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Nettopp spist gulrotsuppe med hjemmelagde krutonger, i kveld blir det hjemmelaga hamburger
|
|
|
#387 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Tror det blir hjemmelaget lasagne med salat og baguetter.
|
|
#389 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Steinsopp-ravioli med tomatsaus her. Planen var egentlig texmex-kveite, men plutselig hadde jeg ikke lyst på, så da ble den utsatt. |
|
|
|
|
#390 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag ble det skikkelig junk.... grillpølser i lompe, kyllingvinger, løkringer, salat og rundstsykker. |
|
|
|
|
#391 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I kveld blir det lettvint, men forhåpentligvis veldig smakfull, form med kyllinglår fra Stange, chorizo, løk og poteter, med en enkel saus laget på creme fraiche til. Og øl. |
|
|
|
|
#392 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi skal ha andebryst med rødløkkompott og potetmos. Grønn salat med balsamicodressing til. Hvis jeg finner ut at jeg tror det passer til, lager jeg en appsinsaus også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 03-03-12 kl 20:02. |
|
|
|
|
#393 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Lasagne om en halvtime! |
|
|
#394 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Har hatt kjøttsuppe i dag! Stappmett! :-D |
|
|
|
|
#395 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Det blir salma-laks i ein eller annan variant i dag. Mulig vi kjører planke og steiker den på panne med ris og grønsaker til, for det elskar ungane. Vurderer å prøve meg på safranpoteter og purreløkstuing - fann oppskrift på dette. Håpar vårløk gjer samme nytten...
|
|
#397 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Hjemmelaget pizza her i dag. |
|
|
|
|
#398 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi skal ha hjemmelagde kjøttboller med mannen min sine supergode potetbåter til, pluss grønnsaker og rødvinssaus. Jeg har lagd desserten, det foregikk ved å ta opp rips og bringebær fra fryseboksen og vispe krem og eggedosis som ble blandet til råkrem. |
|
|
|
|
#399 |
|
Medlem siden: Oct 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Hjemmelaget tomatsuppe ute på bålet i går, raclette i dag med diverse kjøtt og grønnsaker og ost |
|
|
|
|
#400 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg lagde en diger haug med vårruller i går som skal stekes i dag
|
![]() |
|
|