|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#381 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Min favorittbruktbutikk, Ekko på Grünerløkka, måtte legges ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)
Du kan fint selge den uten tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Det eneste jeg trenger fra det heftet er egentlig målene: Hvor mye mel og hvor mye veske. Det er faktisk derfor jeg ikke bruker den.
![]() |
#384 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Skal legge ut vinterjakke etter yngste samt slalåmski.
![]() |
#385 |
finner ut av mye
|
Har du prøvd å kontakte produsenten? Det kan jo hende de kan hjelpe selv om du ikke vet modellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Halv skatt i November er full fest. BRGN frakk og Mulberry shopper på meg fra Finn.no. Som nytt.
![]() |
#389 |
nju nja njo
|
Nå kom jeg på at jeg har prøvd å selge vår Nespresso-maskin der uten hell. Skal jammen legge den ut på nytt da vi har gått over til god, gammal trakter.
![]() |
#390 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Det kan ta tid å bli kvitt ting. Det lengste jeg har hatt en annonse ute er 10 måneder. Standhaftig, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Klar
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg ga bort et veldig bra, men litt slitent bilsete en gang. Det ga full fest i innboksen! For øyeblikket har jeg to gi-bort annonser (et par barnesko og en garderobestang |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Har kjøpt Casio G-shock-klokke på Finn til ungdommen som skal i militæret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg har kjøpt meg en 2-seters sofa for 1000 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Eller kanskje det også dukker opp brukt en dag!
![]() |
#396 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Finnes det noen andre farger som du kan kjøpe da? Om det som er på nå ikke er brukbart, mener jeg. To forskjellige sofaer kan være veldig kult, min usedvanlig stilbevisste svoger har det.
![]() |
![]() |
#397 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Legg ut en "Ønskes kjøpt"-annonse for trekket. Man vet aldri! Eller kanskje du må kjøpe nytt (brukt) trekk til din treseter?
![]() |
#398 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Det er en typisk ting folk har kjøpt og har liggende og aldri brukt, så de dukker opp i blant, altså.
![]() |
#399 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg har søk på finn, og har lagt ut ønskes-kjøpt annonse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Har kjøpt julekjole brukt på Finn og lagt ut et par gisbort annonser på Facebook. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|