|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 2009Jeg holder på med My sister's keeper. Lenge siden jeg har lest noe på engelsk, men denne er lettlest merker jeg. Selv om pocketboka har fontstørrelse 3 eller noe. :myser: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bøker lest i 20091. Ken Follet World without End. Jeg elsket Pillars of the Earth i hine hårde dager, og gledet meg til denne. Litt nedsig, litt stereotype figurer, men jeg var opptatt av historien.
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bøker lest i 20091. Håkan Nesser: En helt annen historie - Liker veldig godt Håkan Nesser sine bøker, og anbefaler bøkene sterkt!
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bøker lest i 20091. Håkan Nesser: En helt annen historie - Liker veldig godt Håkan Nesser sine bøker, og anbefaler bøkene sterkt!
|
|
|
#5 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Bøker lest i 2009Hvilke fotobøker leser du, Veronal? Har du noen flere gode å anbefale? Jeg har kjøpt ytterligere en Bryan Peterson-bok som jeg holder på med nå, og så ligger en fra Jay Dickman & Jay Kinghorn på vent.
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Sv: Bøker lest i 20091. Markus Zusak: The Book Thief. Jeg er enig med det Skilpadda sier i sin spoilertag.
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Bøker lest i 2009
Ja, var den ikke fin - og fascinerende mørk? Er nylig ferdig med den, jeg også. Det er så gøy å lese på svensk, og verre blir det jo ikke av at svensk pocket koster en tredel av de norske. Nå blir det vel Skumtimmen neste? Du kan låne den av meg hvis du vil.
|
|
|
|
#8 |
|
Textrovert
|
Gjerne!
|
|
|
#12 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091. Jeffrey Deaver: Den forsvunne mann. En ganske grei roman i føljetongen om kriminalisten Lincoln Rhyme. Fin for oss som liker å lese om kriminalteknikk, men etter å ha lest alle bøkene i serien begynner jeg å bli litt lei av enkelte typiske trekk ved hans måte å skrive på.
|
|
|
#13 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091. Jeffrey Deaver: Den forsvunne mann. En ganske grei roman i føljetongen om kriminalisten Lincoln Rhyme. Fin for oss som liker å lese om kriminalteknikk, men etter å ha lest alle bøkene i serien begynner jeg å bli litt lei av enkelte typiske trekk ved hans måte å skrive på.
|
|
|
#14 |
|
Textrovert
|
Sv: Bøker lest i 20091. Markus Zusak: The Book Thief. Jeg er enig med det Skilpadda sier i sin spoilertag.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Peer Gynt på oppleves noen ganger og deretter kan den leses. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#17 |
|
Glad
|
Sv: Bøker lest i 2009Jeg har ingen liste, men avsluttet nettopp en bok jeg tenker at flere bør lese:
|
|
|
#18 |
|
superbruker
|
Sv: Bøker lest i 20091. Ute og stjæle hester - Per Petterson
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
|
![]() |
|
|