Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's anatomy

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-07, 22:07   #381
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Grey's anatomy

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg er helt enig. Det ble veldig rotete syns jeg, denne hoppingen fra ett miljø til et annet. Forøvrig er jeg også "litt" oppgitt over denne trutmunnfakten til Addison, hva er det der, liksom? Det ser jo bare snålt ut.

Særlig da de klinte i trappa i episode 23. Jeg fikk helt spader og måtte se litt vekk. Hvor gammel skal hun liksom være? Det må da være andre enn oss som legger merke til det? Eller er sånn munn mote i USA?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 22:11   #382
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Hva tror dere om noe fremtidig romantikk mellom Addison og Karev da - til tross for denne spin-off'en?
Og hva tror dere om McDreamy & Meredith, vil de holde sammen? Jeg føler at den fine gnisten disse i mellom liksom er blitt litt borte i det siste. Forholdet har blitt litt kjedelig og hverdagslig, på en måte. Og jeg venter ennå på "nye, tøffe Meredith, som viser litt andre, mer spennende sider av seg selv.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 22:25   #383
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Meredith har alltid vært den kjedeligste i følge meg Jeg tenkte kanskje at Karev (skrives det virkelig sånn?) skulle ende opp med hun som har mistet hukommelsen. Men det blir kanskje litt for innlysende?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 22:29   #384
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Meredith har alltid vært den kjedeligste i følge meg Jeg tenkte kanskje at Karev (skrives det virkelig sånn?) skulle ende opp med hun som har mistet hukommelsen. Men det blir kanskje litt for innlysende?

Jeg tror ikke de to ender opp sammen. Det virker som denne dama har fått rollen som den som skal "åpne" Karev litt, slik at vi blir mer kjent med ham bak den "kalde" maska. At det er hennes hovedfunksjon i serien.

Gammel 06-05-07, 22:31   #385
MokkMokk

Standard

koko

Litt teit med disse smiletrynene som titter frem i alt det blå.

Gammel 08-05-07, 11:59   #386
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har lastet ned kun ep. 23, og ikke ep 22. Noe jeg ikke så før nå, første mulighet jeg har hatt til å se de.

Tror ikke jeg har sett en mer opplagt skilsmissegrunn på lenge .. (Mannen er torrentsjef, setter på de utvalgte hver morgen)

Heldigvis hadde jeg en ER-episode klar, in case of emergencies ... (pun intended)

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 12:30   #387
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Det er jammen meg slitsomt å lese alle innleggene med spoilertekst.

Ellers er jeg enig i at spin-offen virket bra, gleder meg til den kommer. Ellers er jeg faktisk litt lei Greys jeg, det hadde jeg ikke trodd for noen episoder siden

Sist redigert av Isa : 08-05-07 kl 12:43.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 12:33   #388
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Heldigvis hadde jeg en ER-episode klar, in case of emergencies ... (pun intended)

Her er det jeg som er torrentsjef, og har nå lastet ned en ny episode av Heroes til mannen. Det er nesten bedre enn ferdig middag på bordet til han

Ellers må jeg bare si at How I Met Your Mother er sinnsykt morsom. Tror du tipset meg om den for en stund siden og jeg ler så jeg griner!

Gammel 08-05-07, 13:23   #389
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes den siste episoden var så nydelig!
N¨år kommer neste?

Gammel 08-05-07, 13:26   #390
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Ellers må jeg bare si at How I Met Your Mother er sinnsykt morsom. Tror du tipset meg om den for en stund siden og jeg ler så jeg griner!

Legendary. High Five!

...

You didn't High Five, did you? I know when you don't High Five ...

Gammel 08-05-07, 13:30   #391
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Det er jammen meg slitsomt å lese alle innleggene med spoilertekst.

Ctrl+A, var det en fugl som sa.
Da merker du ALL tekst, og kan lese alt i ro og mak uten å få musearm

Gammel 08-05-07, 13:38   #392
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Ctrl+A, var det en fugl som sa.
Da merker du ALL tekst, og kan lese alt i ro og mak uten å få musearm

og jeg som er utdannet innen IT. Jeg får skylde på at jeg er i permisjon...

Gammel 08-05-07, 13:40   #393
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg synes den siste episoden var så nydelig!
N¨år kommer neste?

Såvidt jeg kan se kommer ny episode til fredag: http://www.pogdesign.co.uk/cat/#April2007

Gammel 11-05-07, 22:53   #394
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Ep. av 10.mai (e24) var av godt gammelt merke, etter nedturene (=gjesp) på e22-e23. Godt å se litt stressete medisinerstudenter igjen, det var jo det det egentlig skulle handle om.

Tipper en evt. Addison's Anatomy spin off kommer til høsten, jeg. At e22-23 ble laget som en slags forhåndsreklame+sondering av terrenget? Jeg syntes det ble altfor mye sukkersøtt tull og ally mcBeal-fakter :grøss: og langt fra realistisk.

"ABC must decide by May 15, when it unveils its fall schedule, whether the as-yet-unnamed spin-off will be on the air. HER"

Sist redigert av Agent Scully : 11-05-07 kl 23:04.
Gammel 12-05-07, 13:44   #395
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ep. av 10.mai (e24) var av godt gammelt merke, etter nedturene (=gjesp) på e22-e23. Godt å se litt stressete medisinerstudenter igjen, det var jo det det egentlig skulle handle om.

Tipper en evt. Addison's Anatomy spin off kommer til høsten, jeg. At e22-23 ble laget som en slags forhåndsreklame+sondering av terrenget? Jeg syntes det ble altfor mye sukkersøtt tull og ally mcBeal-fakter :grøss: og langt fra realistisk.

"ABC must decide by May 15, when it unveils its fall schedule, whether the as-yet-unnamed spin-off will be on the air. HER"

Har nå sett episoden jeg også. Fy den endte spennende! Gleder meg til neste.

Gammel 12-05-07, 20:35   #396
MokkMokk

Standard

Nå har jeg akkurat sett siste ep. jeg også, endelig litt gode takter fra denne kanten igjen! Det er tydelig at det nærmer seg sesongslutt, gleder meg til neste ep. allerede!

Gammel 12-05-07, 20:37   #397
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ny episode i dag? :svimete:

Gammel 12-05-07, 20:43   #398
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Nå har jeg akkurat sett siste ep. jeg også, endelig litt gode takter fra denne kanten igjen! Det er tydelig at det nærmer seg sesongslutt, gleder meg til neste ep. allerede!

Gulp, ja, jeg har sett trailer for neste episode.

Men kan jeg spørre dere: Hvordan gikk det med datteren til Lizzy? Fikk hun benmargen til Izzy? Og alle sier at Lizzy er gravid, hvorfor tror man det?

Gammel 12-05-07, 20:43   #399
MokkMokk

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Er det ny episode i dag? :svimete:

Nei, jeg har sett torsdagens episode nå (s3, e24). Var ute på lønningspils med jobben i går, fikk derfor ikke sett den før nå.

Gammel 12-05-07, 20:45   #400
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går var det vel det var ny episode ja. :supersvimete:

Da laster vi ned nå, og skal se etterpå. Is og Greys, dette blir bra.

Svar

Emneord
sykehus, tv-serier, usa

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.