Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del IV

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-13, 17:18   #401
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Har ikke slike idioter stavekontroll?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 17:24   #402
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

:stum:

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 17:26   #403
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV



Hvem er det som legger ut slikt da...

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 17:49   #404
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Noen som ikke har meg som venn der lenger, hvertfall.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 19:05   #405
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Kraist.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 20:34   #406
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Oioi..

__________________
1996, 1999, 2009, 2012.
Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 14:15   #407
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Sikkert som banken, det nærmer seg 17. mai, og statuser som denne har dukket opp flere ganger på feeden min denne uka:


17. Mai er NORGES nasjonaldag, hvor det KUN skal bæres norske flagg!!
Lik & Del dette bilde hvis du er enig og stolt av ditt norske land og kultur!

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 14:17   #408
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.904
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Ignorante duster. Min favoritt er når det lenkes til slike saker og kommentaren innledes med "Jeg er ingen rasist, men...".

Jo.

Dust.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 14:33   #409
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.156
Blogginnlegg: 40
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Jeg får omtrent magesjau av flaggstatusene som går for tiden, ja. Ikke minst den fæle artikkelen som stadig legges ut. (Jeg er usikker på om jeg egentlig vil at linken skal ligge her.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 14:40   #410
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.355
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Jeg har nettopp hatt en livlig fjesbokdiskusjon med en gammel fyr angående den "artikkelen". Her var det nasjonen Norge som ble ødelagt, på tide å ruste opp hjemmevernet og finne frem våpnene, ja!

(Og han var dansk! )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 14:42   #411
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.909
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg får omtrent magesjau av flaggstatusene som går for tiden, ja. Ikke minst den fæle artikkelen som stadig legges ut. (Jeg er usikker på om jeg egentlig vil at linken skal ligge her.)

Den artikkelen er så dårlig at jeg gremmes. www.smp.no har en som er en smule bedre.

Jeg har diskutert i dag jeg også, jeg gremmes når folk kommer med, det er nasjonaldagen til Norge, ikke et karneval.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 16:03   #412
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Melder meg inn i klubben for de som ikke klarte å sitte på tastefingrene i dag. Jeg blir rystet over hvor mange som bare helt ukritisk legger ut ting fra slike sider. og jeg har og sett flere av den 'jeg er ikke rasist men...'. Og ikke EN av de som har postet dette har satt seg inn i saken (Doh!) som faktisk gjelder. -sur-

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 17:00   #413
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.156
Blogginnlegg: 40
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Heldigvis har kommunen kommet med et edruelig innspill. http://www.alesund.kommune.no/aktuel...g-om-flaggbruk

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 17:22   #414
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har nettopp hatt en livlig fjesbokdiskusjon med en gammel fyr angående den "artikkelen". Her var det nasjonen Norge som ble ødelagt, på tide å ruste opp hjemmevernet og finne frem våpnene, ja!

(Og han var dansk! )

Jeg har også diskutert med en tosk som mener at hele "narsjonal dagen" blir en vits om vi får ha andre flagg enn det norske, selv om det norske er på den ene siden.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 18:06   #415
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Tør vedde på at hadde deg kun vært snakk om tegnede flagg med enten svensk, dansk, islandsk, britisk eller amerikansk flagg på ene siden ville ikke disse personene giddet å bry seg.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 19:31   #416
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.715
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Heldigvis har kommunen kommet med et edruelig innspill. http://www.alesund.kommune.no/aktuel...g-om-flaggbruk

Den har jeg delt også. Og legger som svar på de dustene som legger ut den fra fyret.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 18:01   #417
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.355
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Jeg er dypt skuffet over brungrumset i min perifere slekt.

"Okda, det som sto i linken var kanskje ikke riktig, men om det hadde vært riktig hadde det vært veldig ille, så vi har jo lov til å reagere!"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 18:55   #418
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.001
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.


"Okda, det som sto i linken var kanskje ikke riktig, men om det hadde vært riktig hadde det vært veldig ille, så vi har jo lov til å reagere!"

Om det hadde vært riktig.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 18:58   #419
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Og "Det er jo en grunn til at så mange trodde det var sant, da, det er jo ikke lenge til det er sånn at vi ikke får ha norske flagg i 17. mai-toget."

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 21:11   #420
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.160
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Dette er fra en side med kjøp og salg på FB. Der selger (voksen dame) reklamerer med at dette bildet er kult å ha på gutterommet. Vel, det er ikke det første som faller meg inn å kjøpe til en ungdom?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no