Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-07, 09:50   #401
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Forstod du ikke forklaringen min, så kan jeg gjerne gjenta den litt tydeligere: Jeg synes det er uhøflig å komme inn med nytt nick og si "aha, deg husker jeg, javisst, vi har jo møtt hverandre før! - Men du må ikke tro at jeg forteller deg hvem jeg er, for jeg liker best at jeg vet hvor vi kjenner hverandre fra, mens du ikke gjør det." Jeg synes derimot ikke det er uhøflig å ikke fortelle like mye om seg selv som andre gjør, og jeg synes heller ikke det er uhøflig å bytte nick dersom man finner ut at man vil være mer anonym enn man var før.

Jeg har ikke rettet "uhøflig"-kommentarene mine spesielt mot deg eller noe du har gjort. Det er mulig du blander det jeg sier sammen med det andre har sagt tidligere - ellers skjønner jeg i alle fall ikke helt hvorfor du ble så provosert og defensiv over det jeg skrev litt tidligere i dag.

Jeg tilstår at jeg ikke har lest absolutt alle innleggene, oppdaget at jeg hadde hoppet over noen sider. Derfor var jeg ikke klar over at det var andre enn meg som ble beskyldt for "uhøflighet" og "truende gjenkjennelse". Så det beklager jeg!

Så grunnen til at jeg svarte som jeg gjorde var at jeg faktisk mener at jeg har ikke vært uhøflig, og jeg har ikke "provosert" noen med at "ædda bædda jeg vet hvem du er men du vet ikke hvem jeg er". Det eneste jeg har gjort, i en helt annen tråd, er å si at jeg kjente igjen noen nick fra NM. Dette fikk Safran til å ta av og beskylde meg for å seile under falskt flagg.

Så gikk jeg altså glipp av noen sider i diskusjonen, og trodde at vi fortsatt var der. Noe vi altså ikke var. Jada, jeg gjør feil jeg også.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 09:50   #402
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Helt greit, Teofelia. Du trenger ikke være så ekstremt høflig likevel. Dessuten hadde jeg ikke egentlig registrert deg tidligere i denne tråden, (noe jeg selvsagt beklager hvis jeg har diskutert med deg allerede), så det var ikke myntet på deg.

Du misforstår meg. Jeg følte meg ikke personlig angrepet. Jeg syntes bare det var et uallminnelig tåpelig utspill, og en særdeles lite treffende karakteristikk av dem du diskuterte med.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 09:50   #403
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg tror faktisk ikke dette handler om opplevelse av "høflighet". Jeg tror det handler om at dere er redde for at andre skal gå inn og lese "alt" dere har skrevet, og bruke det mot dere. Ærlig talt, med 1000 innlegg i måneden er det ikke til å komme forbi at man kan ha skrevet noe uheldig eller utlevert seg litt for mye. Og klart dere blir ekstra redde når dere ikke kan søke opp oss og finne "motskyts". Trist for dere.

Ja, nå har du virkelig skjønt det. Smart du!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 09:51   #404
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Billeba, her.

NÅ har jeg tenkt lenge nå. Og lest og lest og gjort meg opp en hel haug med meninger (samles meninger i hauger egentlig? ) Har funnet ut at jeg best kan oppsummere tankene mine i en 'gåte' (jada - den er dårlig) og noe annet som jeg ikke helt vet hva jeg skal kalle:


Gåte: Hvor langt kan man strekke en strikk, og hvor morsomt er det?


Rekk opp hånda de som syns denne tråden snart kan avsluttes og rekk opp den andre hånda de som syns hovedinnlegget er det som er verdt å huske.


*rekker opp begge hendene*

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 09:53   #405
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du misforstår meg. Jeg følte meg ikke personlig angrepet. Jeg syntes bare det var et uallminnelig tåpelig utspill, og en særdeles lite treffende karakteristikk av dem du diskuterte med.

OK, greit, da misforsto jeg. (igjen). Beklager det!

Enig i at utspillet var tåpelig, og det var ment som et litt humoristisk spark til Safran først og fremst, som er så redd for falske flagg. Men var visst bare jeg som syns det var morsomt.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 09:53   #406
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men jeg synes mange her inne er flinke til å få frem poenget sitt, og flinke til å diskutere - UTEN å nødvendigvis være frekk. Og jeg kjenner at det er lettere å respektere de, enn å respektere de som ofte tyr til det jeg synes kan defineres som personangrep og usakligheter.

Jeg må si meg enig med guniss her! De jeg virkelig tar av meg hatten for er de som kan møte personangrep og usakeligheter uten å ta igjen med samme mynt. Om jeg hadde klart det samme selv er jeg sannelig ikke helt sikker på....

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 09:53   #407
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Billeba, her.

NÅ har jeg tenkt lenge nå. Og lest og lest og gjort meg opp en hel haug med meninger (samles meninger i hauger egentlig? ) Har funnet ut at jeg best kan oppsummere tankene mine i en 'gåte' (jada - den er dårlig) og noe annet som jeg ikke helt vet hva jeg skal kalle:


Gåte: Hvor langt kan man strekke en strikk, og hvor morsomt er det?


Rekk opp hånda de som syns denne tråden snart kan avsluttes og rekk opp den andre hånda de som syns hovedinnlegget er det som er verdt å huske.


*rekker opp begge hendene*

Snart kan avsluttes? Den er vel ferdig, når den er ferdig? Skjønner ikke hvorfor du gidder å holder liv i tråden hvis den er så forferdelig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 09:55   #408
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.216
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Enig i at utspillet var tåpelig, og det var ment som et litt humoristisk spark til Safran først og fremst, som er så redd for falske flagg. Men var visst bare jeg som syns det var morsomt.

Det var i alle fall ikke så lett å skjønne at det var ment som et svar til Safran, når du rettet det til meg, og det bare er jeg som har over 1000 innlegg i måneden, og Safran ikke har vært i tråden på minst et døgn.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 09:55   #409
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

. Jeg tror det handler om at dere er redde for at andre skal gå inn og lese "alt" dere har skrevet, og bruke det mot dere.

Jeg tror ikke det er spesielt mange her inne som er veldig redde for hva du nå enn måtte finne andre steder.
Det er vel knapt en bruker her inne som ville finne på å skrive noe på et forum som vedkommende ikke kan stå for - i hvert fall ikke blant de brukerne jeg har lært å kjenne.
Jeg tror heller ikke det er så mange her som har så himla stor interesse av å vite hva du, eller andre, har skrevet andre steder - det er jo helt irrelevant!

"Problemet" - om man kan kalle det det - oppstår når noen skryter høylytt av at de vet hvem den og den er, og æddabædda du vet ikke hvem jeg er.

(Og nei, det er ingen Lille Ru på Nybaktmamma. Det er ingen vits å gå inn og lete etter horrible innlegg å quote.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:00   #410
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var i alle fall ikke så lett å skjønne at det var ment som et svar til Safran, når du rettet det til meg, og det bare er jeg som har over 1000 innlegg i måneden, og Safran ikke har vært i tråden på minst et døgn.

Nei, du har rett i det! Det med 1000 innlegg hentet jeg jo fra deg, selvsagt, det sto jo under nicket ditt. (Men jeg er så sløv til å følge med på hvem som er i tråden til enhver tid!)

Men håper ikke (og tror egentlig ikke) at du tok deg nær av det! Var merkelig nok mange andre som tok seg mye mer nær av det jeg skrev. På tide med en fredspipe?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:01   #411
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Snart kan avsluttes? Den er vel ferdig, når den er ferdig? Skjønner ikke hvorfor du gidder å holder liv i tråden hvis den er så forferdelig.

Jeg blir fryktelig lett revet med når noen ber om håndsopprekking.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:03   #412
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.216
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Men håper ikke (og tror egentlig ikke) at du tok deg nær av det! Var merkelig nok mange andre som tok seg mye mer nær av det jeg skrev. På tide med en fredspipe?

Jeg er ikke spesielt nærtagende på ting som jeg ikke synes stemmer i det hele tatt, nei, så det går bra. (Jeg kan nok finne på å være adskillig mer nærtagende på andres vegne, jeg også, i likhet med flere andre her.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:06   #413
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg blir fryktelig lett revet med når noen ber om håndsopprekking.



Hvis jeg ikke misforstår alt, så er saken den at safran med flere påstår at bina har kommet med et (satt litt på spissen) æddabædda, jeg vet hvem flere av dere er, men dere vet ikke hvem jeg er - innspill. Og bina nekter for å ha gjort det?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:06   #414
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(Jeg kan nok finne på å være adskillig mer nærtagende på andres vegne, jeg også, i likhet med flere andre her.)

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:09   #415
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er ikke spesielt nærtagende på ting som jeg ikke synes stemmer i det hele tatt, nei, så det går bra. (Jeg kan nok finne på å være adskillig mer nærtagende på andres vegne, jeg også, i likhet med flere andre her.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:09   #416
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.



Hvis jeg ikke misforstår alt, så er saken den at safran med flere påstår at bina har kommet med et (satt litt på spissen) æddabædda, jeg vet hvem flere av dere er, men dere vet ikke hvem jeg er - innspill. Og bina nekter for å ha gjort det?

Jupp. http://www.foreldreportalen.no/forum...&postcount=258

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:12   #417
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.



Hvis jeg ikke misforstår alt, så er saken den at safran med flere påstår at bina har kommet med et (satt litt på spissen) æddabædda, jeg vet hvem flere av dere er, men dere vet ikke hvem jeg er - innspill. Og bina nekter for å ha gjort det?

Omtrent, ja. Jeg har ikke slengt noe æddabædda, og ikke lekt hemmelighetsfull heller. Se linken til Line*. Jeg skrev at jeg hadde registrert noen nick, og jeg er overrasket over at noen (Safran) velger å se det som "æddabædda-innlegg".

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:13   #418
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

OK, da er alle venner igjen, og vi kan gå tilbake igjen til hovedinnlegget, og skrive at det var et klokt innlegg av Desembermamma og sånn, ikke sant?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:14   #419
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

OK, da er alle venner igjen, og vi kan gå tilbake igjen til hovedinnlegget, og skrive at det var et klokt innlegg av Desembermamma og sånn, ikke sant?

Ja, DET kan vi! Meget klokt innlegg! Desembermamma er ikke så verst i februar heller!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:14   #420
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Det var et klokt innlegg av Desembermamma og sånn.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no