|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Hva strikker du nå IIIDette strikker jeg. Bare i guttefarger. Grå, lyseblå, natur og eplegrønn.
|
|
#2 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Hva strikker du nå IIIDet er ikke så veldig vanskelig, men det er litt tidkrevende. Først strikker du firkanten i midten, så strikker du hver bølgeside for seg selv. Til slutt er det å strikke på takkekanten som går rundt hele, og så syr man sammen mellom bølgene til slutt. Her er så langt jeg har kommet på mitt, jeg er ferdig med to takkekantsider og har sydd sammen de to sidene.
|
|
#3 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå IIIBegynt på arm nr to til junior`s genser. |
|
|
|
|
#4 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg må ha litt annen strikk og, så jeg har lagt opp til et Wandering the Moor i oransjemelert, selvfarget new zealand lammeuldgarn.
|
|
#5 |
|
Sv: Hva strikker du nå IIIFerdig med juniors genser og sokken til gipsfoten han får til uken etter operasjonen, så nå er det grytekluter(julegaver) |
|
|
|
|
#7 |
|
Sv: Hva strikker du nå III
Jepp, med 40 stk å strikke til, da må det planlegges i god tid, så jeg begynte 1. juledag på dette årets julegaver;-) |
|
|
|
|
#10 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg skal også strikke mange julegaver i år! og skal begynne så fort jeg er ferdig med heldressen fra Rauamaull http://www.raumaull.no/media/110256-02_209R_Baby_3.pdf modell 209-8. Bare i mørk lilla + natur
|
|
#11 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva strikker du nå III
Linken din til Marte Helgetun virker ikke! |
|
|
|
|
#13 |
|
Einsam
|
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg har planer om å produsere mer i 2012 enn noensinne, har tydeligvis blitt påmeldt julemesse i bygda her allerede, og fått beskjed om at jeg skal stille med både smykker, syprosjekter og strikketøy. |
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg har planer om å begynne med julegaver snart jeg også.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva strikker du nå IIIBegge deler er to ting jeg ikke har prøvd meg på.
|
|
|
#20 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva strikker du nå IIISynes disse fiskeluene er utrolig morsomme og har strikket en Nemo-type til lillegutt og en i en haug med farger til tulla. Ikke mine luer. |
|
|
![]() |
|
|