|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#401 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 50 Shades of Grey
Men skjer ikke dette i feks Rambo også? |
|
|
|
|
|
#403 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: 50 Shades of GreyJeg så min første trailer på filmen i går, og traileren vinkler definitivt innholdet romantisk. Romantisk og sensuelt, vil jeg jeg si. Eller prøver på sensuelt. Pga musikk (Beoncé som stønner) og sakte film av lepper som bites i og sånn. Ingen sex i trailer, bare antydninger om. Ingen vold heller.
|
|
|
#404 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: 50 Shades of GreyYtringsfrihet i denne sammenhengen synes jeg handler om at vi også kan si vår avvikende mening om denne filmen mer enn noens rett til å lage den. Jeg har aldri stilt spørsmål ved retten til å hverken skive boken eller lage filmen, men jeg har stilt spørsmål ved at dette markedsføres som kjærlighet og det må da virkelig være lov! Jeg synes Gudfaren er en helt praktfull film, men hvis den var blitt markedsført som et idealisert bilde av storfamilien og hvordan man dyrker sunne relasjoner, burde man jo reagere på det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 13-02-15 kl 23:06. |
|
|
|
|
|
#405 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: 50 Shades of GreyDu burde ta en runde med autocorrecten. |
|
|
|
|
|
#407 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: 50 Shades of GreyJeg har redigert nå. Ikke rødvin, men brillemangel.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#408 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: 50 Shades of GreyNote to self: -aldri aldri aldri trykke "skriv hurtigsvar" før du har lest korrektur MED briller.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#410 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
Sv: 50 Shades of GreyHusk sitteunderlag folkens. Så dere ikke sklir av stolen
Her er det noe galt som ikke er riktig! Sist redigert av Bamsemums : 14-02-15 kl 11:42. |
|
|
|
|
|
#411 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hah, ikke spøk med det, det VAR faktisk et par scener der jeg var på tur å gjøre nettopp det.
|
|
|
#413 |
|
|
Trenger vel ikke filosofere så veldig dypt for å se det opplagte?
|
|
|
#414 |
|
Prematurmamma
|
Sv: 50 Shades of GreyJeg har lest bøkene, men ikke sett filmen. Historien var ganske platt, og avslutningen var ikke direkte overraskende. For meg ble det en sexualisert versjon av Twilight, minus vampyrene og varulvene.
|
|
|
|
#415 |
|
Det er jo satt på spissen.
|
|
|
#416 |
|
Nei, men slik jeg tolker enkelte innlegg her så burde man jo nesten skjemmes for å bli opphisset av filmen.
|
|
|
#417 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Hvor leser du det?
|
|
|
|
|
#418 |
|
Ut fra det du skriver her, blant annet. Da føler jeg at jeg burde skjemmes, men mulig det kun er jeg som sitter igjen med den følelsen. Men for all del, godt mulig jeg har misforstått budskapet eller lest for fort og mistet viktige poenger.
-01 -07 og Minstemor -10Stolt bilsikringsfanatiker Sist redigert av emin : 14-02-15 kl 21:57. |
|
|
|
|
|
#419 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jepp. Jeg har aldri sagt at noen burde skjemmes for å bli opphisset. Se det siste avsnittet i det du siterer.
|
|
|
![]() |
|
|