|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#401 |
Textrovert
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg er enig i tolkningen din, altså, og synes den er ganske åpenbar. Er derfor flau over meg selv at jeg ikke tok den.
![]() |
#402 |
villende
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Vilde-klippet sitter fortsatt i hos meg, mange dager etterpå. Jeg kommer ikke helt over at hun aldri får sin egen sesong. Det hadde hun virkelig fortjent. Det samme hadde Chris, tenkte jeg etter dagens klipp. Dumme, dumme utenlandske fansene, som er skyld i at vi ikke får mer SKAM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
villende
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg har lest at en av årsakene til at de gir seg nå er de crazy utenlandske fansene (bl.a. busslaster med dansker) som stalker skuespillerne over alt, og dessuten gjør det vanskelig å få spilt inn serien. Episoden med Sana og Noora på trappen måtte blant annet spilles inn klokken 0600 om morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
guru advisor
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg trodde alt avsluttes fordi Andem følte at serien hadde tatt over livet hennes. Hun tenkte SKAM 24 timer i døgnet, drømte om plottet og at det rett og slett ble for stort og intenst for henne. Skuespillerne virker jo ikke akkurat avvisende for de utenlandske fansene, synes jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Textrovert
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Gaia: Really? Herregud, så teit. Jeg holdt på å løpe rett på en av de mer perifere skuespillerene i serien for litt siden da jeg løp et veldig folksomt sted. Jeg er så glad for at jeg unngikk det, for jeg hadde dødd av skam (!) ved tanken på at vedkommende kunne tro det var med vilje. Så å bevisst stalke skuespillerne er bare så ufattelig kleint.
![]() |
#408 |
One of These Days
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000
Og enda så ble den spoila både på Snap og Insta, Tumblr og Twitter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
One of These Days
|
Hørte et intervju med Tarjei Sandvik Moe hvor han sa at hvis fans har ventet 10 timer utenfor skolen hans etter å ha reist til andre siden av jorda, så kunne han spandere to minutter for å ta en selfie. Syke tilstander! |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Djeez. Hadde ikkje fått med meg at det var grunnen til at dei avslutta.
![]() |
![]() |
#416 |
Librocubicularist
|
Det var kanskje like greit?
![]() |
![]() |
#418 |
One of These Days
|
Jonas og Emma! Bra parallell til sesong 1 hvor det er Eva som ikke vil vise fram Jonas til moren sin. Men Emma??? Håper ikke det ender med at Jonas går til Eva og at Emma blir brukt igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, Eva skal jo gi Chris en sjanse. |
![]() |
![]() |
![]() |