|
|
|
|
#2 |
|
Tatt på
|
Sv: Gruffetråden #9Hos oss står det i e-posten av vi kan gå til den og den siden på intranettet (uten lenke, bare stien for valgene) for å se om undersøkelsen er reell. Og så blir det stort sett varsel via intranettet at en undersøkelse er på vei, men mange sjekker ikke intranettet daglig/ukentlig.
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #9Høres ut som om vi alle får samme e-poster om kursing - inkludert "kjeft" og mas.
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråden #9
Bra! Skulle ønske flere lærere var som deg!
|
|
|
#5 |
|
Dragedytteren
|
Da fikk nok vi et annet enn dere. Vårt kom i flere bolker, og hver av dem tok bare et par minutter.
|
|
#6 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråden #9Skoa til eldste har gått i oppløsning. Etter 3 mnd.
|
|
|
#7 |
|
I endring
|
Sv: Gruffetråden #9Kan mine foreldre vennligst slutte å mase så inn i H...... om ting. Oppsummert denne uken er TV som ikke virker, dekoder som ikke virker, regning som må betales, telefon uten lyd x2 (hos hun som telefonen aldri ringer hos), uttak av trumf bonus, oppheng av støvsuger.
|
|
#8 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #9Høres slitsomt ut, Frøy! Kan du gi dem beskjed om at alt blir ordnet den dagen i uka du kommer?
|
|
#9 |
|
Søt og rar
|
Sv: Gruffetråden #9Uff, det høres frustrerende og slitsomt ut, Musemums!
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Hæ? Ingen digital beskjed?
|
|
|
#12 |
|
bits and pieces
|
Hadde jeg ikke vært på foreldremøte før høstferien, eller hvis x hadde gått, så hadde jeg ikke visst at jeg skulle etterlyse den.
|
|
|
#13 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Enig. Dette har vi fått på mail i mange år. Gjerne i tillegg til en lapp i sekken...,det vet jeg ikke, den lappen har i så tilfelle aldri dukket opp. |
|
|
|
|
#16 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Gruffetråden #9Etter noen heidundrende uker med oppgaver på løpende bånd, skal jeg egentlig sitte hjemme og fordype meg i viktige sakerTM. Men konsentrasjonen er som blåst vekk. Burde muligens tatt en sykedag og stukket på fjellet.
|
|
#17 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Gruffetråden #9Nærkontakt av nærkontakt av en med skabb.
|
|
#20 |
|
koko
|
Sv: Gruffetråden #9Jeg var hos lege to dager på rad og fikk ikke betalt fordi automaten ikke tok kredittkort og begge debetkortene mine var totalt døde (men med rikelig dekning, så det var ikke en faktor). Dag en ga jeg beskjed om at jeg ikke fikk betalt, gikk hjem betrygget om at sms med gebyrfri betalingsinfo ville komme i løpet av 24 timer. Dag to hadde jeg time mer enn 24 timer etter timen dag en, ga beskjed om at ingen sms hadde kommet og at jeg fremdeles ikke fikk betalt. Vær tålmodig, sms kommer, var beskjeden jeg fikk. Og ja. Sms kom. To stk. Med et rimelig raust gebyr på toppen av begge betalingene. På en måte en filleting, men fakern til å bli gruffen av!
![]() |
|
|