|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe
|
|
|
|
#2 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe
Ho burde ha reflektert over det før ho gjekk til Høyesterett med ein "mildare" sak av same type, då.
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Jeg tror evnen til selektiv refleksjon er ganske godt utviklet hos politikere på det nivået
|
|
|
|
#4 |
|
rakkarpus
|
Har hun hatt noen andre jobber enn å være politiker? Har hun liksom hatt "bruk" for denne masteren?
|
|
|
#5 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes ikke hun skal _ha_ noe som helst i denne saken her, annet enn skam og skyld. Og selvfølgelig legger hun seg flat, alt annet hadde jo gjort vondt verre, så det å legge seg flat er heller ingen bragd. Jeg er kjempeskuffet over en politiker jeg egentlig hadde litt sans for, selv om hun ikke tilhørte "mitt" parti. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeJuksemaker pipelort. Dette er så flaut at jeg nesten ikke tror det kan være sant. Og tenk at dette har hun tilsynelatende levd helt greit med i alle disse årene, for et moralsk fall. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Jeg tenkte mer i retning de som sier nei jeg har ikke gjort noe galt gang på gang til de til slutt innrømmer at de har gjort det. Vært flere av de i denne regjeringen som er blitt tatt som har begynt der. Hun sa med engang, hva hun hadde gjort.
|
|
|
#8 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeJeg har gjort feil, legger meg flat og melder avgang på rekordtid. I håp om å legge saken raskt død, fordi det er mer?
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg synes ikke hun legger seg så flat, heller. Å kalle bevisst og gjennomført juksing «en feil», det blir nokså svakt i mine øyne. En feil kunne det vært om hun ved et uhell hadde glemt å oppgi kilde til en sitert tekst.
|
|
|
|
#10 |
|
Librocubicularist
|
Dette. Hadde ho sagt juks eller plagiat, hadde ho lagt seg flat. «Tekstlikhet» er ikkje å legge seg flat.
|
|
|
|
#11 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeMed mulighet for at heg har misforstått det meste. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeDet står navn på de hun har plagiert fra i en artikkel på VG tror jeg detvar. Ikke hennes egen nei.
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeFlaut, flaut flaut.
|
|
|
#15 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeJeg får skikkelig angst om jeg gjør noe feil på jobben. Får ikke sove. Klarer ikke spise. Den gjengen der, derimot.. godt de ikke jobber med noe der de kan ta livet av folk. Null moral.
|
|
|
#16 |
|
ctrl+z
|
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeDet er jo flaut helt uten sidestykke. Ekstra ille når hun har vært så beinhard og kompromissløs i tidligere plagiatsaker. Herlighet.
|
|
|
#17 |
|
En som trener
|
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeJeg tenker litt på ordbruken hennes, «jeg gjorde en feil». For meg høres det… hva skal jeg si, litt ansvarsfraskrivende ut? «Oooops, jeg gjorde en feil», alle gjør vi jo feil, vi er mennesker. Hun kunne sagt «jeg har gjort noe jeg absolutt ikke burde gjort» e.l. Hva tenker dere? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Gjorde en feil, ja - høres liksom så tilfeldig og uflaks ut. Hun har gjort noe galt - kalkulert og gjennomført - og det var det hun burde ha sagt. jeg har gjort noe galt - noe jeg absolutt ikke burde gjort.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeDet er jo helt krise. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ctrl+z
|
Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten MoeDette er jo så elementært at jeg ikke kan skjønne annet enn at det er gjort med overlegg? Det er da helt annerledes enn å å glemme en henvisning eller bruke eget materiale. Frekt, rett og slett.
|
![]() |
|
|