|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Politisk korrekt FP?Men Mandino, hvis du bare tror på dine egne erfaringer, hvorfor trekker du da det frem som et eksempel på ting du har lært?
|
|
|
#2 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politisk korrekt FP?
Jeg hadde aldri hørt om vaskenøtter før jeg leste om det på FP. Etter å ha forsøkt det, er det egne erfaringer jeg stoler på.
|
|
|
#3 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politisk korrekt FP?Der er vi rørende enige.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Jada, knasker det som potetgull eller noe. Det med krydderet er jeg usikker på. En del har dette som eneste patpakke.
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Politisk korrekt FP?Denne forvandlet seg temmelig raskt fra en potensiell krangletråd til en "nudletråd" |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Politisk korrekt FP?Jeg tror alle fremhever og skriver om det de er gode på, og ikke så mye på det de er dårlige på (noe som forsåvidt både er forståelig og bra) og dermed fremstår alle som perkfete høyhestryttere.
|
|
|
#11 |
|
Introvert textrovert
|
Noen ungdomsskoler har vannkokere på klasserommene (elvene spleiset på tror jeg), men ikke barneskoler vil jeg tro.
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tante Sofie
|
Du er nå søt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
saftig
|
Jeg kan ofte se deg for meg når jeg leser innleggene dine. Det virker på meg som om du har litt lav impulskontroll på innleggene, og skriver det som faller deg inn der og da. Litt sånn eplekjekk. Føler du deg ikke hjemme her blant alle oss flinke?
Sånn er det for meg også.
Det tror jeg du har veldig rett i. Dette er et mye smalere forum enn for eksempel NM.
|
|
|
#15 |
|
superbruker
|
Sv: Politisk korrekt FP?Jeg føler at jeg lærer mye her. Det gir en god del ting å tenkte over enten for første gang eller en gang til. Flere ganger har jeg forandret synspunkter på ting. Selv om ting er veldig PK her stemmer det dårlig med RL. Noen ganger får jeg veldig dårlig samvittghet av å være her. Jeg er ikke mye PK. Jeg er nok mer PK korrekt enn vanlig i RL men er på nybegynnernivå sammenlignet med de fleste her.
|
![]() |
|
|