Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-09, 18:14   #401
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

I dag har jeg kjøpt et par kjempefine, pent brukte El Naturalista sko. Til den nette sum av 40,- kr på bruktbutikk.

Gammel 18-06-09, 11:36   #402
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal på sommerfest i begynnelsen av juni og fant meg et fint blomstrete skjørt på Voice of Europe i går. Men når jeg nå prøver å finne bilde av det på nett så finner jeg ikke det, men finner derimot denne setningen (tatt fra oslocity.no):

Sitat:

Trendy klær for jenter mellom 22 og 35 år. Det beste utvalget fra alle våre kolleksjoner, finner du hos Voice of Europe på Oslo City.

Betyr det at jeg må levere tilbake skjørtet mitt? :gammel: Eller går det greit siden jeg kjøpte det på VoE på Storo?

Handlet forøvrig et hvitt linskjørt og en singlet også. Lange basistopper og singleter fra Vero Moda er fremdeles en favoritt.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 18-06-09, 12:22   #403
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Kjøpte disse i går

I tillegg får jeg disse i 40-årsgave fra barna

Kjøpte meg også et par sølvfagede ballerinasko fra Tiger.

Var veldig fristet til å ta disse med hjem også, men klarte å moderere meg...

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-06-09, 13:10   #404
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Oj, det hørtes ut som et varp, Malena!

Jeg har kjøpt et par singleter og t-skjorter fra Selected. De er så myke og gode, og rekker over magen.

Gammel 18-06-09, 16:07   #405
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var i et par skobutikker idag, og det begynner å komme MANGE sko som ligner El Naturalista? Både Gabor og Roots har jo noen som nesten er klin lik. Men de virket litt stivere.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-06-09, 16:08   #406
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har bestilt disse fra lillevinkel.no.

Trenger et par pumps som passer til alt. Håper de er gode!

Gammel 18-06-09, 23:17   #407
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Jeg har bestilt disse fra lillevinkel.no.

Trenger et par pumps som passer til alt. Håper de er gode!

Jeg har de og de er kjempegode! Veldig behagelige. Store i størrelsen. Jeg som normalt bruker 37 måtte ha 36 i disse.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 18-06-09, 23:19   #408
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg har de og de er kjempegode! Veldig behagelige. Store i størrelsen. Jeg som normalt bruker 37 måtte ha 36 i disse.

Jeg er en 37-38. Håper 37 passer da? Hvis ikke får jeg legge oppi noen såler.

Gammel 19-06-09, 11:07   #409
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

40 morgana, det kan da ikke stemme!

Jeg har kjøpt denne

Gammel 19-06-09, 11:58   #410
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tre flip n' tumble.

Definitivt poser etter mitt hjerte i og med at de kan brukes over skuldra.

Gammel 19-06-09, 20:47   #411
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte meg disse idag. Falt pladask. Men på hjemturen fant jeg ut at hvitt kanskje ikke er SÅ praktisk. Så jeg skal bytte de til svart over helga. Skal ha de til bryllup neste helg. Og så er det jo kjekkere med svart utover høsten...

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-06-09, 20:49   #412
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, de var fine! Egentlig tror jeg de er ekstra stilig fordi de ikke er sorte, men jeg ser helt klart fordelen med sort altså! - Men du, er ikke det der likdane som en av søstrene har i Lillla? Eller er det den du har kjøpt av canisa?

Gammel 19-06-09, 21:02   #413
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Å, de var fine! Egentlig tror jeg de er ekstra stilig fordi de ikke er sorte, men jeg ser helt klart fordelen med sort altså! - Men du, er ikke det der likdane som en av søstrene har i Lillla? Eller er det den du har kjøpt av canisa?

Samme som jeg kjøpte for Canisa ja
De hadde jo godt utvalg på KBS

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-06-09, 21:04   #414
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Guniss: den fargen der var jo bare lekker!!

Gammel 19-06-09, 21:05   #415
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Guniss: den fargen der var jo bare lekker!!

Jeg vet. Men jeg må tenke litt praktisk også føler jeg, når jeg kjøper sko til 1000 kr... for det er ganske mye for meg.
Svart kan jeg jo bruke til jul og alt.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-06-09, 21:12   #416
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Samme som jeg kjøpte for Canisa ja
De hadde jo godt utvalg på KBS

Får dra innom en dag etter jobb. Jeg jobber jo bokstavelig et steinkast unna.

Gammel 19-06-09, 21:20   #417
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Hva er det med disse el naturalista skoene??? Me wanna know Er de bare fine, eller er det en annen grunn til at de er så pop her inne?

Gammel 19-06-09, 21:25   #418
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Hva er det med disse el naturalista skoene??? Me wanna know Er de bare fine, eller er det en annen grunn til at de er så pop her inne?

De er veldig gode Å GÅ I!
Sålene er sånn myk gummi. Så det passer litt slitne føtter og vond rygg feks

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-06-09, 21:39   #419
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg har nettopp kjøpt meg denne regnkåpen:
http://www.flust.no/ImageStore/2/091...265&height=265

Trumf er genialt!

Endelig. Etter 5 ukers venting kom den. Det var på høy tid! Den er fiin!

Gammel 19-06-09, 21:44   #420
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kbs?

m^2 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.