|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Farsen i Kongo
Nei, for jeg abonnerer på Aftenposten og ikke Morgenbladet. Men det skal jo ikke utelukkes at det er flere som er enige om det samme.
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Farsen i KongoBistandsaktuelt (anbefaler et gratis abonnement for å få litt andre nyheter fra deler av verden) har trykket et utdrag fra et kapittel fra den nye boka om Kongo-saken, Maskespill. Hvordan løslatelse av to leiesoldater ble et nasjonalt anliggende.
Sist redigert av Tallulah : 24-03-20 kl 11:08. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Farsen i KongoJammen NÅ høres det jo myye bedre ut. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Mannen er skikkelig fortvilet, og det er mye forlangt at han skal opptre saklig. At journalistene mener at det han sier er nyheter derimot ...
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Jada, du har rett i det. Jeg blir egentlig bare irritert på alt og alle i denne saken, både medias håndtering, forventningene til de som sitter i fengsel, familiene deres, advokatene. Disse gutta har fått enormt mye mer støtte enn andre fengslede i utlandet, og de har rett og slett en fryktelig dårlig sak.
|
|
|
#6 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer. Jeg gidder knapt å følge med lenger - har ingen tro på at jeg får skikkelig informasjon noen steder. Det hadde jo også vært fint hvis saken hadde medført at situasjonen i Kongo generelt hadde fått et sterkere fokus, men det ser jo ikke ut til å skje i nevneverdig grad.
|
![]() |
|
|