Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Henter du barna i tide?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-10, 12:41   #401
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Jeg er faktisk en bitteliten dronning, Rhett er en stor konge og Snorkfrøken er en stoooor prinsesse. Sånn hvis dere lurte.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:44   #402
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Gutten min sier han snart skal bli storebror. Han glemmer å nevne at det er til katten. Jeg har blitt gratuler en del ganger, allerede.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:44   #403
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lillesøster klarte å lure de ansatte i barnehagen til å tro at besteforeldrene var på besøk, og det mer enn en gang, men nå har de lært å sjekke med oss før de tror på henne. Hun forteller skrøner sånn at selv vi til tider sliter med hva som er sant og hva hun bare har funnet opp.

Gammel 29-06-10, 12:45   #404
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Intelligent barn da, Adrienne!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:49   #405
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Intelligent barn da, Adrienne!

Ja, stod det ikke i en eller annen avis sist uke at barn som var flink til å skrøne i 4-5-årsalderen var smartere enn andre barn? Da tenkte jeg med meg selv at jeg har et meget intelligent barn.

Gammel 29-06-10, 12:54   #406
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ja, stod det ikke i en eller annen avis sist uke at barn som var flink til å skrøne i 4-5-årsalderen var smartere enn andre barn? Da tenkte jeg med meg selv at jeg har et meget intelligent barn.

Jepp, det var en eller annen tabloidoverskrift. En jeg kjente jeg trivdes godt med.

(Lillebror her i huset fikk sin far til å tro at jeg var gravid. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:59   #407
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, jeg har også en svært intelligent 5-åring. Det var da enda godt. Nå er det bare å lære ham å sitte stille og holde snavla noen minutter.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 14:08   #408
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det visste du vel egentlig fra før?

Nevøen min (7) kunne fortelle meg, gravalvorlig, at de skulle få kattunger. "Jaha", sa jeg "det er jo mye ansvar da, å få kattunger. Passe på dem og sånn". "Jo'a, men vi skal få en kattemamma også. Så det går greit. Hun passer på dem. " :tenkepause: "En kattepappa skal vi også få. De må være en hel familie som kan passe på hverandre! "

(Det foreligger ingen planer om katteanskaffelser, altså)

Gammel 29-06-10, 14:11   #409
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det visste du vel egentlig fra før?

Selvsagt. Det bare bekreftet det jeg allerede visste. Hun er jo sin mors datter. (Eller, egentlig har hun mest etter faren, både innsiden og utsiden.)

Gammel 29-06-10, 14:14   #410
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Vi opplevde noe særdeles merkelig i går.

Jeg henter guttungen som vanlig men skal levere ett brev til mor og var som har tarassen ut mot barnehagen så jeg går bort der og leverer det. Far ber meg om å komme å se på komfyren deres som har sluttet å virke.
Dette tar vel 5 min og det er i alt 4 voksne i barnehagen som ser at meg og guttungen står der.

Vi går i bilen etter at vi tilogmed har sagt hadet til den ene av dem og kjører rundt til mor og far. Mens jeg er inne å ser på komfyrern oppdager hun ene i barnehagen at guttungen er på tarassen og hun begynner å kjefte på mor for at hun ikke har fått beskjed om at han er blitt hentet. Hun så jo at jeg kom inn porten for å hente han og det er ikke min feil at hun gikk inn etter dette.

:avsporing:

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 14:18   #411
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Eller, egentlig har hun mest etter faren, både innsiden og utsiden.)

Så du sier at mannen din er en løgner?

Gammel 29-06-10, 14:30   #412
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Vi opplevde noe særdeles merkelig i går.

Jeg henter guttungen som vanlig men skal levere ett brev til mor og var som har tarassen ut mot barnehagen så jeg går bort der og leverer det. Far ber meg om å komme å se på komfyren deres som har sluttet å virke.
Dette tar vel 5 min og det er i alt 4 voksne i barnehagen som ser at meg og guttungen står der.

Vi går i bilen etter at vi tilogmed har sagt hadet til den ene av dem og kjører rundt til mor og far. Mens jeg er inne å ser på komfyrern oppdager hun ene i barnehagen at guttungen er på tarassen og hun begynner å kjefte på mor for at hun ikke har fått beskjed om at han er blitt hentet. Hun så jo at jeg kom inn porten for å hente han og det er ikke min feil at hun gikk inn etter dette.

:avsporing:

Denne historien skjønte jeg ingenting av.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 14:36   #413
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Så du sier at mannen din er en løgner?

Fabelaktig tolkning, SP.

Gammel 29-06-10, 14:36   #414
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Denne historien skjønte jeg ingenting av.

Det gjorde jeg. Frøy tok med seg gutten sin til foreldrene sine, som bor like ved barnehagen. Og da en av de barnehageansatte så gutten til Frøy på terrassen til besteforeldrene, kjeftet hun på moren til Frøy for at hun (den ansatte) ikke hadde fått beskjed om at gutten var hentet. Enda denne ansatte hadde sett Frøy komme for å hente gutten (men så hadde den ansatte gått inn, så hun hadde antagelig ikke fått med seg at Frøy og gutten gikk igjen).

Gammel 29-06-10, 14:38   #415
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det gjorde jeg. Frøy tok med seg gutten sin til foreldrene sine, som bor like ved barnehagen. Og da en av de barnehageansatte så gutten til Frøy på terrassen til besteforeldrene, kjeftet hun på moren til Frøy for at hun (den ansatte) ikke hadde fått beskjed om at gutten var hentet. Enda denne ansatte hadde sett Frøy komme for å hente gutten (men så hadde den ansatte gått inn, så hun hadde antagelig ikke fått med seg at Frøy og gutten gikk igjen).

Det skjønte jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 14:46   #416
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Aha!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 16:32   #417
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært på ferietur i et grønt romskip!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 17:02   #418
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Vi har vært på ferietur i et grønt romskip!

Kuuult! Hvor får man bestilt sånne ferieturer??

Gammel 29-06-10, 17:04   #419
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg gjetter vilt: hos Fantasia AS

Gammel 29-06-10, 17:31   #420
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg skal høre med historiens kilde

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.