|
|
#401 |
|
Pauset
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?En skikkelig baggy jeans (tror det er en haremsvariant egentlig), en hvit lang singlet med noe blodegreier i halsliningen, en grå kort cardigan med noe påsydde "steiner". Har håret satt opp i en tjafsete topp ala fjortis, og ser generelt litt ut som en..eh... ja fjortis. *selvinnsikt* Men det er VELDIG komfortabelt. |
|
|
|
|
|
#403 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Jeg bør vel snart gå i dusjen, men før den tid har jeg sort mammatreningsbukse, sort mammat-skjorte og sort cardigan. Rent sørgelig i tøyet. |
|
|
|
|
|
#404 |
|
Pauset
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Jeg har halvsokker fra Nike, i grått. Glemte den viktige detaljen. |
|
|
|
|
|
#405 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?
Min søte kollega forsov seg en dag og kom med buksa på vrangen og bak frem og ut den ene foten hang trusa fra dagen før. |
|
|
|
|
|
#406 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
|
|
|
|
|
|
#407 |
|
Pauset
|
I alle dager.. hun kan jo trenge en utredning. |
|
|
|
|
|
#408 |
|
navnet sjemmer ingen
Jeg tror ikke vi får noe anne på henne enn total distrehet. Og det er jo morsomt både for oss kollegaer og elevene. |
|
|
|
|
|
#409 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Sorte tights og lys blå singlett fra Ti-mo og tunika fra Line of Oslo. |
|
|
|
|
|
#410 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Sorte tights under en sort singlet med en florlett og gjennomsiktig sort og hvit tunika over, en sort cardigan over der igjen ved behov.
|
|
|
#411 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Jeg har smale litt ridebukseaktige kakigrønnaktige bukser, t-skjorte i en lignende farge bare litt mørkere, hvite høyhælte sandaker med korksåle, hadde også en hvit skjorte men det ble for varmt. |
|
|
|
|
|
#412 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Svarte linbukser (slække) og vinrød t-skjorte.
|
|
|
#413 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Sorte mammatights, sort kjole, grå ulljakke med hette og sorte Ilsa Jacobsen støvler. Lite sommer her i dag og nå stikker jeg ut litt. |
|
|
|
|
|
#414 |
|
Sær og kresen
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Treningstøy.
|
|
|
#415 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Tights fra Ti-mo og tunika fra Noa Noa. |
|
|
|
|
|
#416 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Hvit topp fra Desigual med blomster og sommerfugler på. Hvit, knelang shorts. Sorte sandaler fra Bianco.
|
|
|
#417 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Jeg er hjemme i dag og har iført meg min FP-innkjøpte Bula-bukse og Umbro hettegenser. Planene for dagene er begrensede, så da blir det litt slækk.
|
|
|
#418 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Sort tights, grå/hvit og sort-stripete lang topp/tunika, og sort cardigan...*brrr.. Henter noen ullvangsokker og et stort sjal* |
|
|
|
|
|
#419 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Mørk dongri (fra Makeyourownjeans
|
|
|
#420 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Grå tettsittande hummelgenser og onlyjeans. :har ferie:
|
![]() |
|
|