|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg har vært litt småpjusk i dag og har spist lite.
|
|
#3 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg hadde forresten mareritt i natt. Det er sjelden jeg drømmer, eller husker at jeg drømmer, men denne gjorde tydeligvis inntrykk. Spisdegslank.no skulle legge ned virksomheten.
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er deg vel unt og riktig god tur! |
|
|
|
|
#6 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Skjer ingenting annet enn at jeg merker at jeg trives bedre på lavkarbo. Blir litt uggen. Men merker ingenting på vekta etter en dag eller to. |
|
|
|
|
#7 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg tåler ingen utskeielser og kan fint legge på meg to kilo på en langhelg med det andre folk betrakter som “normalt” kosthold. Noe av det er vann som forsvinner igjen, men det tar gjerne en uke å komme ned på samme vekt som før. |
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: To Nannahknekkebrød med brie og valnøtter i honning. Sist redigert av Hyacinth : 17-09-10 kl 21:04. |
|
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg har spist lavkarbo frokost på hotellet hver dag og mesket meg med roastbiff, skinker, oster og agurk tomater. Til lunsj har jeg valgt grovt brød til salater (tunfisk salat en dag og omelett en annen dag). Til middag har jeg spist Biff tartar en kveld, det er jo veldig lavkarbo, løksuppe en kveld og i går ble det tapas. Da klarte jeg ikke å styre unna brød med aioli og patatas bravas.
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Synes du har vært knallflink. Tror ikke jeg greier det når jeg skla bo i egen leilighet i Danmark en uke. |
|
|
|
|
#11 |
|
Introvert textrovert
|
Takk, der jeg ikke har vært fink har vært på flyplassene. Man er sulten og man grabber en baguette eller en ferdigpakket sandwich.
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Ja, herregud, man skal virkelig kose seg, og planen min da jeg begynte med dette kostholdet var at jeg skulle spise vanlig på besøk og i selskaper og på ferier. Men jeg ser at EN liten utskeielse hos meg ødelegger alt resten av dagen. Det er akkurat som om kroppen skriker etter karbohydrater. Heldigvis har jeg alltid greid å begynne på nytt dagen etter. |
|
|
|
|
#13 |
|
Tankefull
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2I går:
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: To nannahknekiser med brie og valnøtter i honning |
|
|
|
|
#15 |
|
Ferdiglada
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Lenge sidan eg har rapportert her men det går veldig greit. Havna i en pastamiddag eg ikkje kom meg unna men ellers strålende.
|
|
|
#16 |
|
Tankefull
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg brøt sammen på foreldremøtet i går og spiste ett stykke gulrotkake.
|
|
#17 |
|
Ferdiglada
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Men Blåbær, en kan vel ikkje leve heilt rigid heile veien? For min del tenker eg det er ei bevisstgjering på lang sikt, om det blir et kakestykke eller 50 gjennom livet så gjer ikkje det så mykje?
|
|
|
#18 |
|
Tankefull
|
Nei, nei, jeg unner meg sprekker i ny og ne, men denne var bare unødvendig. Kaken vokste i munnen min, og jeg greide liksom ikke nyte slik jeg gjør med planlagte sprekker. Vondt i mage og hode fikk jeg også.
|
|
#19 |
|
Ferdiglada
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Uff, da er det ingen god følelse nei.
|
|
|
#20 |
|
Tankefull
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Fredag
![]() |
|
|